• 06-08-2009, 15:37:52
    #82
    Üyeliği durduruldu
    burası r10 bandan kaçış yok
  • 06-08-2009, 15:42:38
    #83
    Eğer ban yemişsen, Google Adsense yetkililerinin bu forumu sıkı takip ettiği de ispatlanmış oldu bence. Nitekim birisi şikayet etse, bu kadar hızlı davranamazlardı. Sen "Pub" kodunu vermekle, kendi ipini kendin çektin. Adsense yetkililerine, sadece pub'tan yola çıkarak seni banlamak kaldı.
  • 06-08-2009, 15:47:01
    #84
    Banlanmadıysan bile banlanıcaksın verdiğim linki ***** sitene yönlendirdiğin için şikayet edicem malesef seni
  • 06-08-2009, 15:47:45
    #85
    Arkadaşın banlandığını düşünmüyorum. Yorgan gitti kavga bitti demeye getiriyor BENCE.
  • 06-08-2009, 15:54:09
    #86
    749 sayfa gösterimi 23,27$ kazanç vay be google amca yakında kapı dışarı yapar haberin olsun.
  • 06-08-2009, 16:01:42
    #87
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlanmadıysan bile banlanıcaksın verdiğim linki ***** sitene yönlendirdiğin için şikayet edicem malesef seni

    şu hesabımıda banla ama

  • 06-08-2009, 16:06:25
    #88
    Hep diyorum. az Olsun öz Olsun. ALLAH (c.c) Hak edenin hakkını her zaman verir. Ben Çalışmamı Yapıp Hakkım Olanı bekliyorum ve aLıyorum. Gunde 3-5 her neyse ama hile yapmadan alıyorum. Ödememi aldığım zamanda rahat rahat ihtiyaçlarımı karşılıyorum
  • 06-08-2009, 16:07:06
    #89
    Üyeliği durduruldu
    yabanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu hesabımıda banla ama
    3kağıtçıya bak sen
  • 06-08-2009, 16:15:30
    #90
    yabanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu hesabımıda banla ama
    Bunuda ettim pub-id resimde var uğraşmadan bulurlar başka varsa onlarıda ver yorulmasınlar