• 06-08-2009, 14:47:59
    #46
    Üyeliği durduruldu
    yabanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o sizlerin zorundan arkadaşlar bir daha ay banlanma ihtimalim %100 olsa bile veya banlansam rahatlasan bile ben 2.5 milyar almışsım o bana yeter dostum
    yanlış zihniyet. dolandırıcılık bu kısmen.

    pub-id'li screenshot atarmısın?
  • 06-08-2009, 14:48:01
    #47
    sayli34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence hiç uzatılmadan bir moderatör arkadaş tarafından konu kilitlensin boş yere çöplüğe dönmesin forum
    oldu o zaman her dikkat çeken konuyu kilitlesin modlar.. yahu burası webmaster forumu ve adam bilgi paylaşımı yapmış ve gayette güzel bir bilgi. istemeyen okumaz ve uygulamaz olay bu kadar basit.
  • 06-08-2009, 14:48:50
    #48
    yabanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum

    kazandı mı milyon dolarlar...
  • 06-08-2009, 14:50:18
    #49
    Üyeliği durduruldu
    MehmeTTemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oldu o zaman her dikkat çeken konuyu kilitlesin modlar.. yahu burası webmaster forumu ve adam bilgi paylaşımı yapmış ve gayette güzel bir bilgi. istemeyen okumaz ve uygulamaz olay bu kadar basit.
    kardeşim kullanıyorsan kullan sana kullanma diyemem.para görünce zaten gözünüz açılıyor sonunuz hâyır olsun.
  • 06-08-2009, 14:51:18
    #50
    TRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar tık başına 1$ + alınmaz diye bir kural yoktur. Arkadaşın sitesi reklamcı rekabeti oldukça fazla olan bir kelime içeriğine sahip olabilir ve günlük organik 200 hiti olsa, bunların 20 tanesi reklamlara tıklasa bu kazanç hiçte anormal olmaz. Tık başına 2$+ veren kelimelerde var.
    Konu sahibinin burada bunu paylaşması iyi niyetinden dolayıdır diye düşünüyorum. Doğru mu ? derseniz bencede yanlış. Ama kötü bir niyetle yayınladığını sanmam. Bilgi paylaşarak çoğalır
    %100 ban olan bişey paylaşım olamaz adsense kurallarını bilmeyem yeni başlayan arkadaşlar bu bilgisiz arkadaşın yüzünden banlanıcak. Türkçe domaine alt sayfa açıp içine sadece reklam koyup hit alması imkansız ötesi bişey türkçe sitesinden hit gönderip tık aldığı zaten ortada bunun neresi paylaşım boş boş konuşup sonra paylaşım yapmış demeyin...
  • 06-08-2009, 14:54:24
    #51
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Güzel paylaşım diyenler var hala.
    Nesi güzel bunun arkadaşlar gözünü seveyim?
    Bu şekil de banlanma korkusu ile yaşarsınız ve bir gün mutlaka banlanırsınız.
    Bu şekil de aylık 5.000 Dolar almaktansa hilesiz hurdasız bir şekil de aylık 500 Dolar alırım, ne banlanma korkum olur ne de başka bir şey. Oh mis.
  • 06-08-2009, 14:54:56
    #52
    Üyeliği durduruldu
    lg700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boş sayfa 336 iki reklam yanyana diğeri altında, sağ kısımda biraz hotelle ilgili yazı var başkada bişey yok
    edit
    :d
    ...............
  • 06-08-2009, 14:55:06
    #53
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 ban olan bişey paylaşım olamaz adsense kurallarını bilmeyem yeni başlayan arkadaşlar bu bilgisiz arkadaşın yüzünden banlanıcak. Türkçe domaine alt sayfa açıp içine sadece reklam koyup hit alması imkansız ötesi bişey türkçe sitesinden hit gönderip tık aldığı zaten ortada bunun neresi paylaşım boş boş konuşup sonra paylaşım yapmış demeyin...
    Alt sayfa açıp yönlendirme yaparak o parayı kazandığını nereden biliyorsun? Benimde sitem var, günlük google'dan gelen 50-60 tekili var ortalama. 10-15 arası tık alıyor ve ortalama 8$ kazandırıyor günlük.

    Bilip bilmeden boş boş konuşma diyorsun da bunu yapan sensin?
  • 06-08-2009, 14:57:37
    #54
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 ban olan bişey paylaşım olamaz adsense kurallarını bilmeyem yeni başlayan arkadaşlar bu bilgisiz arkadaşın yüzünden banlanıcak. Türkçe domaine alt sayfa açıp içine sadece reklam koyup hit alması imkansız ötesi bişey türkçe sitesinden hit gönderip tık aldığı zaten ortada bunun neresi paylaşım boş boş konuşup sonra paylaşım yapmış demeyin...
    reklamın iyisi kötüsü olmadığı gibi paylaşımında, bilgininde iyisi kötüsü olmaz; bilgi bilgidir... ayrıca yenilerde düşe kalka eski olacak. tabi ki ben herkeze mutlaka kullanın demiyorum. kullanmak isteyen kullanır kullanmak istemeyen kullanmaz...