• 06-08-2009, 14:22:15
    #28
    Alıntı
    Tarzım değil böyle bilgi vermek ama umarım değer verirsiniz
    Tarzını yesinler senin Hiç aklıma gelmemişti doğrusu bu şekil para kazanıldığı. Biz boşuna kürek sallıyomuşuz arkadaşlar.
  • 06-08-2009, 14:24:49
    #29
    LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek akıllı sensin

    daha önce hiç ödeme aldınız mı peki ? google enayi değil.biraz daha kazanırsın daha doğrusu kazandırırsın google'a sonra ödemen yapılmadan banlanırsın.
    KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burdaki bilinçli webmasterların hepsi bunun bir iyilikten ziyade kötülük olduğunu bilir ve asla senin yaptığın şekilde bir sayfa oluşturup adsense spam yapmaz
    moviedisney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boş hareket bunlar
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem kendine bu kadar güveniyosun kaldırma linki
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarzını yesinler senin Hiç aklıma gelmemişti doğrusu bu şekil para kazanıldığı. Biz boşuna kürek sallıyomuşuz arkadaşlar.


    evet ödeme aldım ve banlanmadı




    arkadaş forumda o kadar çok bilmiş var ki yorumlara bakın
  • 06-08-2009, 14:29:03
    #30
    Tebrikler iyi kazanmışsın
  • 06-08-2009, 14:29:44
    #31
    dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler iyi kazanmışsın

    inş benden daha çok kazanırsınız hocam
  • 06-08-2009, 14:30:14
    #32
    yabanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ödeme aldım ve banlanmadı

    arkadaş forumda o kadar çok bilmiş var ki yorumlara bakın
    Kendini banlatcağın gibi r10 a yeni takılan arkadaşları da banlatcaksın google' dan. Yada gel iddasına girelim. Bidaha ki ay da ödeme al google'ın ödediği kadar para da ben vercem sana. Eğer alamazsan kazandığın kadar para bana verirsin. Kabul mü
  • 06-08-2009, 14:31:20
    #33
    Üyeliği durduruldu
    tebrikler ne diyelim Umarim kalici olur bu başarin
  • 06-08-2009, 14:32:19
    #34
    Üyeliği durduruldu
    yabanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ödeme aldım ve banlanmadı

    arkadaş forumda o kadar çok bilmiş var ki yorumlara bakın

    PUB id'li screenshot alabilirmiyim ? pub-id'si 0443589057699151 olan screenshot
  • 06-08-2009, 14:35:45
    #35
    yabanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ödeme aldım ve banlanmadı

    arkadaş forumda o kadar çok bilmiş var ki yorumlara bakın
    Bu ss da yorum yapan arkadaşlara en güzel cevap olmuş.. arkadaşlar bırakın google ı savunmayı bırakın google ın editörü gibi davranmayı.. yahu google her türk webmastera aylık 1k $ verse bile dokunurmu? bazen şaşıyorum size bu google aşkı nedir diye. banlanacaksada banlanana kadar aldığı para sizin legal çalışmanızla belki 1 yıl alamayacağınız para. arkadaş 3 ayda 3165 $ kazanmış. hanginiz legal yöntemle bu kadar kazandı acaba 3 ayda bırakın google ı savunmayı çok çok banlanacağınız 1 hesap onuda blogger üzerinden (kafasını kullanan) en geç 1 haftada alabilirsiniz ( not:ben 3 günde aldım )
  • 06-08-2009, 14:35:56
    #36
    Tebrik ederim dediğin gibi bir kazanma varsa güzel iş başarmışsın.Üstelik 1 yıllık kullanıyorum diyorsun.Demek ki banlanmamışsın Bende alayım şu işin sırrını