• 06-08-2009, 14:36:16
    #37
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini banlatcağın gibi r10 a yeni takılan arkadaşları da banlatcaksın google' dan. Yada gel iddasına girelim. Bidaha ki ay da ödeme al google'ın ödediği kadar para da ben vercem sana. Eğer alamazsan kazandığın kadar para bana verirsin. Kabul mü
    KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PUB id'li screenshot alabilirmiyim ? pub-id'si 0443589057699151 olan screenshot


    o sizlerin zorundan arkadaşlar bir daha ay banlanma ihtimalim %100 olsa bile veya banlansam rahatlasan bile ben 2.5 milyar almışsım o bana yeter dostum
  • 06-08-2009, 14:38:32
    #38
    Üyeliği durduruldu
    pm atar mısın bi nasıl yerleşimmiş merak ettım
  • 06-08-2009, 14:40:11
    #39
    JivaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm atar mısın bi nasıl yerleşimmiş merak ettım
    Boş sayfa 336 iki reklam yanyana diğeri altında, sağ kısımda biraz hotelle ilgili yazı var başkada bişey yok

    Edit
  • 06-08-2009, 14:40:45
    #40
    Üyeliği durduruldu
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş sayfa 336 iki reklam yanyana diğeri altında, sağ kısımda biraz forexle ilgili yazı var başkada bişey yok
    Bence etik değil 1 2 ay kaçılır alır paranı yersin sonra ban.Şahsen ben reklam veren olsam hakkımı helal etmezdim.
  • 06-08-2009, 14:41:29
    #41
    MehmeTTemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ss da yorum yapan arkadaşlara en güzel cevap olmuş.. arkadaşlar bırakın google ı savunmayı bırakın google ın editörü gibi davranmayı.. yahu google her türk webmastera aylık 1k $ verse bile dokunurmu? bazen şaşıyorum size bu google aşkı nedir diye. banlanacaksada banlanana kadar aldığı para sizin legal çalışmanızla belki 1 yıl alamayacağınız para. arkadaş 3 ayda 3165 $ kazanmış. hanginiz legal yöntemle bu kadar kazandı acaba 3 ayda bırakın google ı savunmayı çok çok banlanacağınız 1 hesap onuda blogger üzerinden (kafasını kullanan) en geç 1 haftada alabilirsiniz ( not:ben 3 günde aldım )
    Arkadaş google' u dolandırmıyor. Reklam verenleri dolandırıyor. Google her türlü parasını alıyor. Kurtlar vadisinde bi söz vardı " her zaman kumarı oynatan kazanır" diye. Bu şekil para ne kadar etik ne kadar helal ?

    Tamam arkadaşım sende forex sayfası aç doldur reklamını al paraları ne diyeyim.
  • 06-08-2009, 14:43:36
    #42
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş google' u dolandırmıyor. Reklam verenleri dolandırıyor. Google her türlü parasını alıyor. Kurtlar vadisinde bi söz vardı " her zaman kumarı oynatan kazanır" diye. Bu şekil para ne kadar etik ne kadar helal ?
    Tamam arkadaşım sende forex sayfası aç doldur reklamını al paraları ne diyeyim.
    Yahu o reklamı verenler arasında Google dan zengin olanlar var siz merak etmeyin onların hepsi otel, forex vs reklamı değilmi? yanlış düşünüyorsunuz...
  • 06-08-2009, 14:45:35
    #43
    Kimse google aşkından illegal kullanmamazlık etmiyor. Ban korkusu var.
  • 06-08-2009, 14:46:07
    #44
    Üyeliği durduruldu
    bence hiç uzatılmadan bir moderatör arkadaş tarafından konu kilitlensin boş yere çöplüğe dönmesin forum
  • 06-08-2009, 14:47:47
    #45
    Arkadaşlar tık başına 1$ + alınmaz diye bir kural yoktur. Arkadaşın sitesi reklamcı rekabeti oldukça fazla olan bir kelime içeriğine sahip olabilir ve günlük organik 200 hiti olsa, bunların 20 tanesi reklamlara tıklasa bu kazanç hiçte anormal olmaz. Tık başına 2$+ veren kelimelerde var.

    Konu sahibinin burada bunu paylaşması iyi niyetinden dolayıdır diye düşünüyorum. Doğru mu ? derseniz bencede yanlış. Ama kötü bir niyetle yayınladığını sanmam. Bilgi paylaşarak çoğalır