DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendini banlatcağın gibi r10 a yeni takılan arkadaşları da banlatcaksın google' dan. Yada gel iddasına girelim. Bidaha ki ay da ödeme al google'ın ödediği kadar para da ben vercem sana. Eğer alamazsan kazandığın kadar para bana verirsin. Kabul mü
KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PUB id'li screenshot alabilirmiyim ? pub-id'si 0443589057699151 olan screenshot


o sizlerin zorundan arkadaşlar bir daha ay banlanma ihtimalim %100 olsa bile veya banlansam rahatlasan bile ben 2.5 milyar almışsım o bana yeter dostum