MehmeTTemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ss da yorum yapan arkadaşlara en güzel cevap olmuş.. arkadaşlar bırakın google ı savunmayı bırakın google ın editörü gibi davranmayı.. yahu google her türk webmastera aylık 1k $ verse bile dokunurmu? bazen şaşıyorum size bu google aşkı nedir diye. banlanacaksada banlanana kadar aldığı para sizin legal çalışmanızla belki 1 yıl alamayacağınız para. arkadaş 3 ayda 3165 $ kazanmış. hanginiz legal yöntemle bu kadar kazandı acaba 3 ayda bırakın google ı savunmayı çok çok banlanacağınız 1 hesap onuda blogger üzerinden (kafasını kullanan) en geç 1 haftada alabilirsiniz ( not:ben 3 günde aldım )
Arkadaş google' u dolandırmıyor. Reklam verenleri dolandırıyor. Google her türlü parasını alıyor. Kurtlar vadisinde bi söz vardı " her zaman kumarı oynatan kazanır" diye. Bu şekil para ne kadar etik ne kadar helal ?

Tamam arkadaşım sende forex sayfası aç doldur reklamını al paraları ne diyeyim.