• 07-08-2009, 00:09:25
    Ban sebebi elbette. Ancak amaç düzenli ödeme almak değil, vurgun yapmak bu konuda. Burada pek paylaşımlık birşey yok, ancak fikir verebilir bazı cin fikirli arkadaşlara.

    1 kere ödeme alırsın, ihya olursun.. O hesap
  • 07-08-2009, 12:50:56
    Sayfa eBGBM kazançtan daha yüksek olmalı zaten, fake olduğu oradan belli.