Ban sebebi elbette. Ancak amaç düzenli ödeme almak değil, vurgun yapmak bu konuda. Burada pek paylaşımlık birşey yok, ancak fikir verebilir bazı cin fikirli arkadaşlara.

1 kere ödeme alırsın, ihya olursun.. O hesap