Eğer ban yemişsen, Google Adsense yetkililerinin bu forumu sıkı takip ettiği de ispatlanmış oldu bence. Nitekim birisi şikayet etse, bu kadar hızlı davranamazlardı. Sen "Pub" kodunu vermekle, kendi ipini kendin çektin. Adsense yetkililerine, sadece pub'tan yola çıkarak seni banlamak kaldı.