Hep diyorum. az Olsun öz Olsun. ALLAH (c.c) Hak edenin hakkını her zaman verir. Ben Çalışmamı Yapıp Hakkım Olanı bekliyorum ve aLıyorum. Gunde 3-5 her neyse ama hile yapmadan alıyorum. Ödememi aldığım zamanda rahat rahat ihtiyaçlarımı karşılıyorum