O örnek aldığınız avrupalı webmaster gencler facebook'ta gruplar kurup adsense tıklamaları yapıyor, blackhat kavramını ortaya atıyor yabancı kardeşimiz iki kurnazlık yapmış ki google kendisi söylüyor herşey sonuç içindir diye yok tıklarlar yok pub ver yok şikayet edelim eheheh ilginç bu aynı tepkiyi 0.000001$ veren reklamverenlerde gösterelim mi arkadaşlar ? protesto edelim mi kaldıralım 10 günlüğüne adsense reklamlarını ? kaldırmıyalım demi günde 6 saat içerik girelim do-follow link kasalım ekmek parası cıksın hayırlı işler