hımm ozaman üyelerine nasıl adtech reklamlarına tıklarım diye düşun artık popupmu açarsın veya video önüne koyup zorlamı tıklatırsın bilmiyorum.Eminim hile yoktur
Yok yeğen, melasef yok. Benim o taraklar da bezim olmaz.
Daha fazla yazmayacağım bu konuya. Baltalamayalım, sen bilgi aktarmaya devam et.