hımm ozaman üyelerine nasıl adtech reklamlarına tıklarım diye düşun artık popupmu açarsın veya video önüne koyup zorlamı tıklatırsın bilmiyorum.Eminim hile yoktur
Adam resmen gelmiş konu açıyor ben dolandırıcılık yapıyorum diye.Ben reklam veren olarak reklamlarıma alakası olmayan kişilerin gelmesini istemem.Bu adam alakası olmayan kişileri reklamlara tıklatarak para kazanıyor.Resmen hırsızlık başka birşey değilki bu.Ve gelmiş buraya ben hırsızlık yapıyorum sizde hırsızlık yapın gibilerinden konu açıyor.Hırsızlık yazmasada o manaya geliyor bu konu.
Bu hırsızı banlıcak online mod yokmu acep ?