Çalışmalar sürüyor - R10.net
0
Giriş Yap Kayıt Ol

Çalışmalar sürüyor

35

●

1.485

  • R10.net
  • Gündem & Off-Topic
  • Off-Topic
  • Spor
  • Çalışmalar sürüyor
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 08-06-2010, 12:41:28
    #1
    nightclub
    nightclub


    Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu’nun zemin yenileme ve alttan ısıtma sistemlerinin montajına başlanıyor. Stadyum yönetiminden alınan bilgilere göre, sezonun bitiminden hemen sonra başlanan çalışmalar ve mevcut çimin sökülmesinden sonra, su giderleri ve kenar drenajların çalışmaları ile otomatik sulama sisteminin tamamlandığı belirtildi. Önümüzdeki haftadan itibaren saha ısıtma sistemi montajına geçileceğini açıklayan stadyum yönetimi, sahaya serilecek ilk çimin 16 Haziran tarihi itibariyle Hollanda’dan Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu’na getirileceği ve Haziran sonu itibariyle tüm işlerin tamamlanacağı belirtildi.

    BASIN FOTOĞRAFI
    BASIN FOTOĞRAFI
    BASIN FOTOĞRAFI

    Haber ile ilgili diğer fotoğraflar






  • 08-06-2010, 12:46:40
    #2
    kralburda
    kralburda
    Üyeliği durduruldu
    2-2 mi? 2-2 mi?

    şaka şaka
  • 08-06-2010, 12:52:53
    #3
    nightclub
    nightclub
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-2 mi? 2-2 mi?

    şaka şaka
    Alakasız mesajınızdan ve terbiyesizliğinizden ötürü şikayetimi bildirdim. Silver üyesiniz ancak forumun kuralını bilmiyorsunuz. Ben 2-3 günlük üye olduğum halde okuyup öğrendim. Yazık.
  • 08-06-2010, 12:53:17
    #4
    demreli
    demreli
    Üyeliği durduruldu
    bu bölümde artık fenerbahçe haberlerini görmekten sıkıldık bizde

    fenerbahçe acıbadem şunu aldı bunu aldı...

    https://www.r10.net/futbol/650208-dun...cibademde.html
    https://www.r10.net/futbol/578201-fen...-baslandi.html
    https://www.r10.net/futbol/646754-chr...dem8217de.html
    https://www.r10.net/futbol/645894-fen...ldiz-daha.html
    https://www.r10.net/futbol/651924-cal...r-suruyor.html
    ..
    .

    .
    .
    .
  • 08-06-2010, 12:57:04
    #5
    kralburda
    kralburda
    Üyeliği durduruldu
    nightclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alakasız mesajınızdan ve terbiyesizliğinizden ötürü şikayetimi bildirdim. Silver üyesiniz ancak forumun kuralını bilmiyorsunuz. Ben 2-3 günlük üye olduğum halde okuyup öğrendim. Yazık.
    Ahaha şakamı bu ya küfür yok hakaret yok 2-2 mi dedik

    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bölümde artık fenerbahçe haberlerini görmekten sıkıldık bizde

    fenerbahçe acıbadem şunu aldı bunu aldı...

    https://www.r10.net/futbol/650208-dun...cibademde.html
    https://www.r10.net/futbol/578201-fen...-baslandi.html
    https://www.r10.net/futbol/646754-chr...dem8217de.html
    https://www.r10.net/futbol/645894-fen...ldiz-daha.html
    https://www.r10.net/futbol/651924-cal...r-suruyor.html
    ..
    .

    .
    .
    .
    Dahada sürer bu hocam, bu arada 2-2 olmuş oley hadi timsah yürüyüşü yapalım
  • 08-06-2010, 13:00:41
    #6
    nightclub
    nightclub
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bölümde artık fenerbahçe haberlerini görmekten sıkıldık bizde

    fenerbahçe acıbadem şunu aldı bunu aldı...

    https://www.r10.net/futbol/650208-dun...cibademde.html
    https://www.r10.net/futbol/578201-fen...-baslandi.html
    https://www.r10.net/futbol/646754-chr...dem8217de.html
    https://www.r10.net/futbol/645894-fen...ldiz-daha.html
    https://www.r10.net/futbol/651924-cal...r-suruyor.html
    ..
    .

    .
    .
    .
    Sen de takımının haberini aç arkadaşım engelleyen mi var? Futbol bölümünde spor haberlerinin olması gayet normal. 93x20 adet konu var bunları yok edemezsin herhalde..

    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahaha şakamı bu ya küfür yok hakaret yok 2-2 mi dedik
    karşı takım taraftarlarını rencide edecek , küfür, hakaret, ağır tahrik ve bireysel tartışmalara yönelebilecek her türlü mesajdan kaçınalım.

    Unutmayınızki burası bir Taraftar forumu değil bir webmaster forumudur.

    Kahvehane ağzıyla söyleyeceğiniz laflar sonucu R10 dan uzaklaştırılmanız ya da konularınızın sonlandırılmasını istemiyorsanız lütfen mesajlarda seviyemize dikkat edelim ve buna uymayanları rapor edelim.


    https://www.r10.net/2534184-post1.html

    _______________
    Ve Rakip takım taraftarlarını rencide edebilecek saygı sınırlarını aşabilecek Holiganca mesajlar yazmayınız
    Bu tür davranışlar yapan kullanıcılar r10 a zarar verdiği gibi bu tip davranışları sergileyen kullanıcılar kurallar dahilinde uzaklaştırılır.Bu tip konu ve mesajları lütfen RAPOR ediniz.

    https://www.r10.net/1058350319-post1.html
  • 08-06-2010, 13:02:57
    #7
    kralburda
    kralburda
    Üyeliği durduruldu
    nightclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen de takımının haberini aç arkadaşım engelleyen mi var? Futbol bölümünde spor haberlerinin olması gayet normal. 93x20 adet konu var bunları yok edemezsin herhalde..



    karşı takım taraftarlarını rencide edecek , küfür, hakaret, ağır tahrik ve bireysel tartışmalara yönelebilecek her türlü mesajdan kaçınalım.

    Unutmayınızki burası bir Taraftar forumu değil bir webmaster forumudur.

    Kahvehane ağzıyla söyleyeceğiniz laflar sonucu R10 dan uzaklaştırılmanız ya da konularınızın sonlandırılmasını istemiyorsanız lütfen mesajlarda seviyemize dikkat edelim ve buna uymayanları rapor edelim.


    https://www.r10.net/2534184-post1.html

    _______________
    Ve Rakip takım taraftarlarını rencide edebilecek saygı sınırlarını aşabilecek Holiganca mesajlar yazmayınız
    Bu tür davranışlar yapan kullanıcılar r10 a zarar verdiği gibi bu tip davranışları sergileyen kullanıcılar kurallar dahilinde uzaklaştırılır.Bu tip konu ve mesajları lütfen RAPOR ediniz.

    https://www.r10.net/1058350319-post1.html
    holiganca birşey yok, küfür yok, saygı sınırını aşan kelime yok, hakaret yok farketmediysen napalım

    Bu arada ufak bir not: takım tutmuyorum
  • 08-06-2010, 14:17:47
    #8
    H5PY0
    H5PY0
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Renktaş alış bunlara, bunlar gibi çok var burda.. Gereksiz mesajlarla gireip polemik yaratmaya çalışan tipler.. Sallamıcaksın, eğlen geç..

    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bölümde artık fenerbahçe haberlerini görmekten sıkıldık bizde

    fenerbahçe acıbadem şunu aldı bunu aldı...

    https://www.r10.net/futbol/650208-dun...cibademde.html
    https://www.r10.net/futbol/578201-fen...-baslandi.html
    https://www.r10.net/futbol/646754-chr...dem8217de.html
    https://www.r10.net/futbol/645894-fen...ldiz-daha.html
    https://www.r10.net/futbol/651924-cal...r-suruyor.html
    ..
    .

    .
    .
    .
    Futbol bölümü dışında spor bölümü olsa çok daha iyi olur aslında. Bu ülkede Spor Kulubü olmayı başarabilmiş takımımızın konularını daha rahat açarız.

    İsterseniz size de jimnastik bölümü açtırmayı teklif edelim..
  • 08-06-2010, 14:24:10
    #9
    onehost.net
    onehost.net
    Backlink Hizmetleri
    Önümüzdeki sene iyi bir zeminde oynayacağız inşallah. Bu sezon çok çektik bu zeminden özellikle yağmur bastırdığında futbol oynanmaz hale geliyordu.
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Beğeniler
    Değerlendirmeler
      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283
      HostingHostingSmm PanelTakipçi satın alHostingTrendyol InfluencerSmm PanelSmm PanelSmm panelAntalya HaberSeoSmm Panel
      İpucu
      TensorFlow, Google tarafından geliştirilmiş, açık kaynak kodlu derin öğrenme kütüphanesidir. Yapay zekaya başlamayı düşünüyorsanız mutlaka incelemeniz gereken kütüphaneler başında gelir.
      R10.Net'i Takip Et
      Şu anda forumda:
      42.381 Kullanıcı Aktif
      Çevrimiçi Üyeler
      Konular:
      4.404.393
      Mesajlar:
      29.828.816
      Üyeler:
      223.208
      Son kayıt olan üye
      ozcann34
      Google AdsenseSEO (Organik Trafik Arttırma)SEO Link PaketleriSEO DanışmanlığıGoogle ADS (AdWords)
      Yazılım & ProgramlamaFreelancer Yazılımcı BulFreelancer Yazılımcı OlHazır Script SatışıSatılık Gelirli Siteler
      Webmaster SorunlarıSatılık DomainlerHosting & DomainGrafik & Kurgu HizmetleriSorum Var
      Alışveriş & TakasDijital AlışverişAndroid & IOS Uygulama SMM Panelİş Fikirleri
      İnstagram TakipçiTelegram HizmetleriYoutube İzlenmeTwitter TakipçiFacebook Sayfa & Grup Alımı
      Reklam vermek için: reklam@r10.net
      KVKK talepleri için: kvkk@r10.net
      Hukuksal sorunlar için: hukuk@r10.net
      Ban ve Diğer sorunlar için: detay@r10.net
      © 2005-2026 R10.Net bir Rokito Digital LTD kuruluşudur.
      Arşiv Gizlilik Politikası KVKK Teslimat ve İade Şartları Forum Kuralları Kullanım Sözleşmesi İletişim
      Anasayfa Giriş Yap Kayıt Ol