bu bölümde artık fenerbahçe haberlerini görmekten sıkıldık bizde

fenerbahçe acıbadem şunu aldı bunu aldı...

https://www.r10.net/futbol/650208-dun...cibademde.html
https://www.r10.net/futbol/578201-fen...-baslandi.html
https://www.r10.net/futbol/646754-chr...dem8217de.html
https://www.r10.net/futbol/645894-fen...ldiz-daha.html
https://www.r10.net/futbol/651924-cal...r-suruyor.html
..
.

.
.
.