• 08-06-2010, 15:59:09
    #28
    Üyeliği durduruldu
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin boyle bir tip olduğunu biliyordum zaten.
    https://www.r10.net/1059483764-post155.html
    laf sokmak zeka işidir,kapasite yok zorluyorsun, tabi sonra madara oluyorsun.
    sen burada vakit kaybetme,o iki resimden birini seç.
    son cevabımır.
    Ben kendime süper zekayım felan dedim mi?


    oradaki mesajım

    ulan avrupa temsilcimiz gol atmış seviniyoruz ülkemiz adına hemen olayı başka yere bağlıyorsunuz . ÖYLE OLSUN hadi twente hadi...

    sonrada diyorlar avrupada kimse 3 büyükleri desteklemiyor.Sizin gibi taraftarları olduğu sürece avrupa maçlarında hep böyle olur.Sadece kendini kendinizi desteklerseniz.

    Neden sizce Galatasarayın,Beşiktaşın ve Trabzonsporun avrupa maçlarında Gs Bjk ts formaları giymiş seyirciler varda Fenerliler yok.İşte bu sizin gibi taraftarların yüzünden.

    ...
  • 08-06-2010, 16:17:05
    #29
    Alıntı
    Kale arkası biletini 55 tl ye
    Bilet fiyatlarını oku en ucuzu 22 TL aklını alırlar bu 1
    55den ucuz diğer bilet fiyatı 44 TL bunu da bil

    Ayrıca Fenerbahçe'nin 2-3 sene önce Almanya'daki dandik hazırlık maçı'nda GS formalı kişiler gördüm, acaba sizdeki at gözlüğü mü engelliyor onları görmenizi? Şu da var ki, Nike da ayakkabı satıyor, Disc de satıyor. Nike kaliteyi satıyor, 1 numara olduğu için fiyatı da öyle yapıyor. Ancak Disc Nike'a göre daha az marka ve kalite olduğu için rekabet ortamından dolayı daha az fiyat koyuyor

    Edit:
    Alıntı
    Çalışmalar sürüyor 08-06-2010 15:34:49Yeter ama bari 1 konuda aç
    bu -rep i veren arkadaşımızın akıl problemi var galiba, 2 konu nerede var?
  • 08-06-2010, 16:41:53
    #30
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendime süper zekayım felan dedim mi?

    Neden sizce Galatasarayın,Beşiktaşın ve Trabzonsporun avrupa maçlarında Gs Bjk ts formaları giymiş seyirciler varda Fenerliler yok.İşte bu sizin gibi taraftarların yüzünden.

    ...


  • 08-06-2010, 16:52:24
    #31
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alayı futbolla ilgili bul bakıyım bir tane bjk voleybol takımı ile ilgili haber.

    ben size futbolla ilgili konular açmanıza birşey dedim mi okuyup bakmadan cevap yazıyorsunuz....
    Biraz forumu takip etseniz, son zamanlarda bu bölümde farklı alanlardanda haberlerin artış sebebini görebilirdiniz.

    Üstelik futbol müsabakalarının yapıldığı stadyumla ilgili bir konuda bunu da ileri sürmeniz oldukça garip. Sizde yapın, sizde konunuzu açın hocam.

    Hayırlı günler..
  • 08-06-2010, 17:35:40
    #32
    Üyeliği durduruldu
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    biraz düşünün neden böyle diye.
  • 08-06-2010, 17:39:14
    #33
    İlla öyle olması gerekmez. Niye biz yapmıyoruz bunlara karşılık olarak? Çünkü iyi birşey değil
  • 08-06-2010, 18:13:06
    #34
    Üyeliği durduruldu
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok komiksin sen.Spor kulübü olmayı başarabilmiş bir takımsınız doğrudur.Diğer branşlarda vs. şampiyonluklarınız var.Buda güzel.Bütçeniz sağlam.Bununla mı övünüyorsunuz.Malesef diğer kulüplerin sizin kadar bankör seyircisiyi yok.Kale arkası biletini 55 tl ye alacak dururumuz yok.Sizin yönetim akıllı bir sezonda biletten tut ürünlere kadar her şeyde ... Haliyle bütçeniz sağlam oldu ve diğer branşlarda önemli paralar ile şampiyon oldunuz.Diğer takımlar kale arkası 20 liradan maç izliyor Türkiyede.Siz spor kulubü olduğunuzdan övünüyorsanız bu sizin sayesinizde ( fenerbahçe taraftarı )

    Kimin polemik yarattığına gelince r10.net webmaster forumuna sadece futbol bölümü için girenleri biliyoruz.
    Zyxel: adamın geçmiş mesajlarına baktım ilk 10-15 sayfaki tüm mesajlar futbol bölümüne.
    Line, Diegolugano'nun da çoğu mesajı futbol bölümüne.
    Madem bu kadar futbolu seviyorsunuz antuya gidin.Sizin seviyenizdeki renktaşlarınızla tartışın burada polemige girmeyin olsun bitsin.


    gungor35:@
    o eli sen al...



    edit:şimdi biriniz bu mesajı report edicek ve banlanıcam.bunu biliyorum.hadi report edin...polemik yarattım ya...
    Nereye yazacağımı sanamı soracağım ? Hangi kategorilere takılıp takılmamam seni mi ilgilendiriyor yöneticimisin admin misin nesin neyin nesisin sen ? İlgilendiriyor mu seni yazdıklarım Hangi konuyu buraya yazacağımı ekleyeceğimi sanamı soracağım tekrar soruyorum yöneticimisin sendendemi izin alacağız? İşine gelmiyorsa girme konuya o kadar basit.

    Sana kaç defa şu linki gönderdim galiba okuduğunu anlamıyorsun ? Tekrar oku bak ne yazıyor... Şimdi git moderatörlere şikayet et.

    https://www.r10.net/1061135007-post2.html

    + Paramız bol geliyor gidiyor kombine alıyoruz sanane arkadaş senimi ilgilendiriyor bizim aldığımız ürünler kombineler biletler?Paramız var alıyoruz evet bizim farkımız spor kulubü olmamız oda taraftarımızın desteği ile olmuştur her zaman takımını destekleyerek seyirci değil taraftar olduğunu göstermiştir.
  • 08-06-2010, 21:16:12
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ayağa Kalkmayan Fenerli Olsun!

    Efes Pilsen–Fenerbahçe maçında Efes sayı atınca toparlama taraftarın “Bursa Bursaaa” diye bağırmasına, Eurovizyon’un , “aaa bize 10 puan geldi” spikeri Liseli Bülent Özveren’in “Fenerbahçe” sokuşturmasına önce kızıp sonra da gülüyoruz…Fenerbahçeli olduğunuzu bilen birisi, kendini espri yapma/laf sokma/tatmin olma zorunluluğunda hissedip “söylesene, anonsta sevindin mi ,doğru söyle?” diyor…

    Anons öncesi maçı takip ettiğiniz ve sevinmediğiniz halde “evet çok sevindim, sonra da çok üzüldüm, yıkıldım” derseniz mutluluktan çıldırıyor. Kilit soruyu soruyorsunuz:

    “Sen hangi takımdansın ?”
    “Ben aslında Beşiktaşlıyım/Galatasaraylıyım da…”

    İşte o “da” dan sonrası gelmiyor… Da ‘dan sonra aklından son yıl, son 2 yıl, son 10 yıl geçiyor… Ama bir dakika Galatasaray’ın UEFA kupası var. Doğru,Tebrikler ve aynen devam…
    ..
    ..
    Abdi İpekçi “Tanjeviç Tanjeviç” diye inliyor.

    Tanjeviç şapkasını çıkarıp eğilerek taraftarı selamlıyor. Madalya töreninde Ertuğrul Erdoğan Tanjeviç’in ödülü önce almasını istiyor ve o anda milyonların gözünde yardımcı koçluktan asıl koçluğa geçiyor…

    Fenerbahçe ilaçsız-hormonsuz rakibini yenip kupayı alırken belki de telefonunuza “ama Efes çok eksikti” mesajı geliyor… Tabii, Fenerbahçe’nin her başarısını sıradan göstermek yolunda atılan her adım kutsaldır! Peki yazan Efesli mi? Yooo. “Efesli olmak” da ayrı bir konu zaten. 20 yıldır 15 yaşında 119 taraftar nasıl olur, hiç mi yaşlanmaz bunlar?

    Üşenmeyip yazayım diyordum bir dostum yazıp sabah yollamış. Bu sene Fenerbahçe ile Final Oynayan Takımlar Listesi :

    Futbol – Super Kupada Beşiktaş Ligde Bursaspor kupada Trabzonspor
    Erkek Basketbol – Cumhurbaşkanlığı ve Ligde Efes Pilsen kupada Mersin Belediye
    Kadın Basketbol – Cumhurbaşkanlığı Mersin Belediye, lig ve kupada Galatasaray
    Erkek Voleybol – Ligde Ziraat Bankası, Balkan Kupası Aris,
    Kadın Voleybol – Avrupa’da Volley Bergamo, Süper Kupada Eczacıbaşı, Kupada ve Ligde Vakıfbank Güneş Sigorta Türk Telekom

    İşte bir kez daha, her statta, her salonda Fenerbahçe o gün orada olmasa da “ayağa kalkmayan Fenerli olsun” denmesinin nedeni!

    Bu görkemli tablo Fenerbahçe’nin özellikle futbol yönetimindeki tutarsızlığı, anlık kararları, plansızlığı örtmez ve örtmemeli de.

    Ancak sorumluluğu bir yere yüklerken Temizlig ailesinin, Hakem ailesinin, Gökçek ailesinin, Yayıncı Kuruluş ve TRT ailesinin payını, sadece Fenerbahçe ‘nin başarısızlığında ortalığa çıkıveren “Fenerbahçe muhalefetinin” baygon etkisini ve “Aziz Başkan 40 yıl başımızda kalsın 40 yıl şampiyon olmamaya razıyım” biatçılarının aymazlığını da unutmayalım derim .Dedim!

    http://www.antu.com/AntuHaberOku.aspx?ID=13954
  • 08-06-2010, 21:27:35
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Yav demreli sen ne nasıl bir adamsın. Her Fenerbahçe konusuna gelip durduk yere tartışma yaratıyorsun. İnsanlar isterse 50 tane Fenerbahçe konusu açarlar. Forum kurallarını çiğnemediği sürece istediği şeyi yapmakta serbesttir. Sana ne yahu? Kimsin sen? Nasıl bu kadar insanların konusuna gelip sataşabiliyorsun? Nasıl terbiye aldın sen? Toplum içinde de böyleysen eyvah, herkes seni dışlar. Yaptığın şeyi bir gözden geçir yahu. Sıradan bir futbol haberinin içerisine girip "Ya niye sürekli Fenerbahçe konusu açıyorsunuz" diyorsun. Normal mi sence yaptığın? Allah'ım şu insanlara biraz mantık ver.