Çalışmalar sürüyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap Kayıt Ol

Çalışmalar sürüyor

35

●

1.485

  • R10.net
  • Gündem & Off-Topic
  • Off-Topic
  • Spor
  • Çalışmalar sürüyor
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 08-06-2010, 14:27:50
    #10
    webzegs
    webzegs
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çalışmalara Bilica da katılmış mı
  • 08-06-2010, 14:30:56
    #11
    HitmanCorpS
    HitmanCorpS
    Üyeliği durduruldu
    Koltuklardan başlasalarmış.
  • 08-06-2010, 14:42:46
    #12
    GuNGoRv
    GuNGoRv
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bölümde artık fenerbahçe haberlerini görmekten sıkıldık bizde

    fenerbahçe acıbadem şunu aldı bunu aldı...

    https://www.r10.net/futbol/650208-dun...cibademde.html
    https://www.r10.net/futbol/578201-fen...-baslandi.html
    https://www.r10.net/futbol/646754-chr...dem8217de.html
    https://www.r10.net/futbol/645894-fen...ldiz-daha.html
    https://www.r10.net/futbol/651924-cal...r-suruyor.html
    ..
    .

    .
    .
    .
    sıkıldım diyorsun ama fenerbahçe konularından çıkmıyorsun????



    bundan sonra fenerbahçe konularına girme o piti piti yapıp seç birini

    oda olmazsa
  • 08-06-2010, 15:02:12
    #13
    demreli
    demreli
    Üyeliği durduruldu
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Renktaş alış bunlara, bunlar gibi çok var burda.. Gereksiz mesajlarla gireip polemik yaratmaya çalışan tipler.. Sallamıcaksın, eğlen geç..



    Futbol bölümü dışında spor bölümü olsa çok daha iyi olur aslında. Bu ülkede Spor Kulubü olmayı başarabilmiş takımımızın konularını daha rahat açarız.

    İsterseniz size de jimnastik bölümü açtırmayı teklif edelim..
    Çok komiksin sen.Spor kulübü olmayı başarabilmiş bir takımsınız doğrudur.Diğer branşlarda vs. şampiyonluklarınız var.Buda güzel.Bütçeniz sağlam.Bununla mı övünüyorsunuz.Malesef diğer kulüplerin sizin kadar bankör seyircisiyi yok.Kale arkası biletini 55 tl ye alacak dururumuz yok.Sizin yönetim akıllı bir sezonda biletten tut ürünlere kadar her şeyde ... Haliyle bütçeniz sağlam oldu ve diğer branşlarda önemli paralar ile şampiyon oldunuz.Diğer takımlar kale arkası 20 liradan maç izliyor Türkiyede.Siz spor kulubü olduğunuzdan övünüyorsanız bu sizin sayesinizde ( fenerbahçe taraftarı )

    Kimin polemik yarattığına gelince r10.net webmaster forumuna sadece futbol bölümü için girenleri biliyoruz.
    Zyxel: adamın geçmiş mesajlarına baktım ilk 10-15 sayfaki tüm mesajlar futbol bölümüne.
    Line, Diegolugano'nun da çoğu mesajı futbol bölümüne.
    Madem bu kadar futbolu seviyorsunuz antuya gidin.Sizin seviyenizdeki renktaşlarınızla tartışın burada polemige girmeyin olsun bitsin.


    gungor35:@
    o eli sen al...



    edit:şimdi biriniz bu mesajı report edicek ve banlanıcam.bunu biliyorum.hadi report edin...polemik yarattım ya...
  • 08-06-2010, 15:02:26
    #14
    jxc
    jxc
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıkıldım diyorsun ama fenerbahçe konularından çıkmıyorsun????



    bundan sonra fenerbahçe konularına girme o piti piti yapıp seç birini

    oda olmazsa
    hahaahah
    iyi gider
  • 08-06-2010, 15:05:26
    #15
    demreli
    demreli
    Üyeliği durduruldu
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahaahah
    iyi gider
    sen aldın önceden iyi gidip gitmediğini biliyorsun.anlat biraz..
  • 08-06-2010, 15:05:57
    #16
    jxc
    jxc
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bölümde artık fenerbahçe haberlerini görmekten sıkıldık bizde

    fenerbahçe acıbadem şunu aldı bunu aldı...

    https://www.r10.net/futbol/650208-dun...cibademde.html
    https://www.r10.net/futbol/578201-fen...-baslandi.html
    https://www.r10.net/futbol/646754-chr...dem8217de.html
    https://www.r10.net/futbol/645894-fen...ldiz-daha.html
    https://www.r10.net/futbol/651924-cal...r-suruyor.html
    ..
    .

    .
    .
    .
    https://www.r10.net/futbol/651952-gor...rm-grazda.html
    https://www.r10.net/futbol/650926-den...en-donmus.html
    https://www.r10.net/futbol/650924-hoc...verecegiz.html
    https://www.r10.net/futbol/649724-rob...esiktasda.html
    https://www.r10.net/futbol/642362-qua...siktas-da.html
    https://www.r10.net/futbol/649815-mus...i-gecirdi.html
    https://www.r10.net/futbol/647220-quaresma-gelmiyor.html
    https://www.r10.net/futbol/649097-mus...en-ayirdi.html

    sadece ilk sayfadaki haberler
  • 08-06-2010, 15:07:31
    #17
    jxc
    jxc
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen aldın önceden iyi gidip gitmediğini biliyorsun.anlat biraz..
    biz emmeyi değil gömmeyi biliriz
  • 08-06-2010, 15:07:43
    #18
    demreli
    demreli
    Üyeliği durduruldu
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/futbol/651952-gor...rm-grazda.html
    https://www.r10.net/futbol/650926-den...en-donmus.html
    https://www.r10.net/futbol/650924-hoc...verecegiz.html
    https://www.r10.net/futbol/649724-rob...esiktasda.html
    https://www.r10.net/futbol/642362-qua...siktas-da.html
    https://www.r10.net/futbol/649815-mus...i-gecirdi.html
    https://www.r10.net/futbol/647220-quaresma-gelmiyor.html
    https://www.r10.net/futbol/649097-mus...en-ayirdi.html

    sadece ilk sayfadaki haberler

    alayı futbolla ilgili bul bakıyım bir tane bjk voleybol takımı ile ilgili haber.

    ben size futbolla ilgili konular açmanıza birşey dedim mi okuyup bakmadan cevap yazıyorsunuz....
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Beğeniler
    Değerlendirmeler
      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283
      HostingAntalya HaberSmm PanelSeoSmm PanelTakipçi satın alSmm panelSmm PanelSmm PanelTrendyol InfluencerHostingHosting
      İpucu
      Backorder kelime anlamı olarak “Ön Sipariş” anlamına gelip, domain sektöründe çok farklı bir iş kolu yaratmayı başarmış düşen domaini otomatik almak mantığına dayalı bir sistemdir. Alan adı silindiğinde backorder firmaları sizin adınıza otomatik olarak almaya çalışır. Tabi bunun için hizmet bedeli almaktadırlar.
      R10.Net'i Takip Et
      Şu anda forumda:
      42.381 Kullanıcı Aktif
      Çevrimiçi Üyeler
      Konular:
      4.404.393
      Mesajlar:
      29.828.816
      Üyeler:
      223.208
      Son kayıt olan üye
      ozcann34
      Google AdsenseSEO (Organik Trafik Arttırma)SEO Link PaketleriSEO DanışmanlığıGoogle ADS (AdWords)
      Yazılım & ProgramlamaFreelancer Yazılımcı BulFreelancer Yazılımcı OlHazır Script SatışıSatılık Gelirli Siteler
      Webmaster SorunlarıSatılık DomainlerHosting & DomainGrafik & Kurgu HizmetleriSorum Var
      Alışveriş & TakasDijital AlışverişAndroid & IOS Uygulama SMM Panelİş Fikirleri
      İnstagram TakipçiTelegram HizmetleriYoutube İzlenmeTwitter TakipçiFacebook Sayfa & Grup Alımı
      Reklam vermek için: reklam@r10.net
      KVKK talepleri için: kvkk@r10.net
      Hukuksal sorunlar için: hukuk@r10.net
      Ban ve Diğer sorunlar için: detay@r10.net
      © 2005-2026 R10.Net bir Rokito Digital LTD kuruluşudur.
      Arşiv Gizlilik Politikası KVKK Teslimat ve İade Şartları Forum Kuralları Kullanım Sözleşmesi İletişim
      Anasayfa Giriş Yap Kayıt Ol