• 02-06-2010, 13:17:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Portekizli futbolcunun Türkiye'de oynamak istemediği, bu nedenle de siyah-beyazlı yöneticilerin bu transferle ilgili girişimlerini sonlandırdığı bildirildi.

    Beşiktaş Kulübü Basın Sözcüsü Mete Düren, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Quaresma ile parasal konuda herhangi bir sorun yaşanmadığını, sadece futbolcunun Türkiye'de oynamak istememesi nedeniyle transferin gerçekleşmediğini belirterek, ''Kariyerini Türkiye'de sürdürmek istemiyor. Milli takıma seçilemedi. Kariyerinde düşüş yaşadığı bir dönemde sanırım daha çok göz önünde olmak istiyor. Biz de transfer görüşmelerini kapattık ve yöneticilerimiz İstanbul'a dönüyor. Hocamızla tekrar görüşerek yeni bir rota çizeceğiz'' diye konuştu.
    Kaynak: Anadolu Ajansı


    Kız gibi nazlanıyodu zaten.Bu gelse bi maç küsse taraftara yada hocasına,aman aman bütün sezon yatardı kanımca...
  • 02-06-2010, 13:27:21
    #2
    Hadi ya..
    Bir galatasaraylı olarak gerçekten üzüldüm.
    Sağlık olsun
  • 02-06-2010, 13:37:43
    #3
    Canımız sağolsun belki böylesi daha hayırlıdır.
  • 02-06-2010, 18:06:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canımız sağolsun belki böylesi daha hayırlıdır.
    umarım..
  • 02-06-2010, 18:08:07
    #5
    Bir cevap vericektim sildim tartışma çıkmasın diye.

    Hayırlısı Beşiktaş JK için.
  • 02-06-2010, 18:10:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir cevap vericektim sildim tartışma çıkmasın diye.

    Hayırlısı Beşiktaş JK için.
    içinde kalmasın söle acıtır
  • 02-06-2010, 18:11:49
    #7
    Yok bende kalsın tartışma yaratıp banlanmak istemiyorum
  • 02-06-2010, 18:12:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Allahtan bir sonuca bağlandı. Gelse yada gelmese gazetelerde yada haber sitelerinde bas bas %98 geliyor , Q7 Yakında Beşiktaşda, Az Kaldı, Bitti bitiyor gibi söylemlerden bıkmıştım. Hayırlısı olsun beşiktaş için daha iyi transfer yaparlar inşallah
  • 02-06-2010, 18:13:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok bende kalsın tartışma yaratıp banlanmak istemiyorum
    Tamam sende kalsın.