Konu
Çalışmalar sürüyor
08-06-2010, 14:42:46
#12
GuNGoRv
demreli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu bölümde artık fenerbahçe haberlerini görmekten sıkıldık bizde
fenerbahçe acıbadem şunu aldı bunu aldı...
https://www.r10.net/futbol/650208-dun...cibademde.html
https://www.r10.net/futbol/578201-fen...-baslandi.html
https://www.r10.net/futbol/646754-chr...dem8217de.html
https://www.r10.net/futbol/645894-fen...ldiz-daha.html
https://www.r10.net/futbol/651924-cal...r-suruyor.html
..
.
.
.
.
sıkıldım diyorsun ama fenerbahçe konularından çıkmıyorsun????
bundan sonra fenerbahçe konularına girme o piti piti yapıp seç birini
oda olmazsa