• 08-06-2010, 13:15:11
    #1
    Beşiktaş'ın Hırvatistan ekibi Dinamo Zagreb'den transfer ettiği Gordon Schildenfeld, Avusturya'nın Sturm Graz takımına satıldı.

    MKB’ye gönderilen yazıda, “Futbolcumuz Gordon Schildenfeld’in, Sturm Graz’a 400 bin Euro sözleşme fesih bedeli karşılığında transferi konusunda sözleşme yapılmıştır” denildi. Sözleşmede, Schildenfeld başka takıma transfer olursa bonservis ücretinin yüzde 20’sinin Beşiktaş’a ödeneceği belirtilerek, “Bu hükümler, futbolcunun Sturm Graz ile sözleşme imzalaması durumunda geçerlilik kazanacaktır” ifadesi kullanıldı.
  • 08-06-2010, 13:21:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bu adam bizden gitti ya şimdi dünyanın en iyi stoperlerinden biri olmasın mı
  • 08-06-2010, 13:52:16
    #3
    Olur mu Olur beşiktaşın yönetim şekline , transfer politikasına şaşırmayan yoktur sanırım ( bi beşiktaşlı olarak bunu söylüyorum ) .
  • 08-06-2010, 14:02:50
    #4
    Bir de demirörenden kurtulsaydık
  • 08-06-2010, 16:11:13
    #5
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu adam bizden gitti ya şimdi dünyanın en iyi stoperlerinden biri olmasın mı
    Yanlış hatırlamıyorsam geçen senede kiralık olarak ordaydı gs ile aynı gruptaydı uefada ordan hatırlıyorum demek beğenmişler bonservisini de alacaklarına göre.
  • 08-06-2010, 23:35:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Gözü görmüyormuş dedikleri adam bumu?
  • 08-06-2010, 23:56:17
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zapoda Bursa'da kalacak bonservisiyle veya kiralık Bir gordon daha alır belki YD
  • 09-06-2010, 00:42:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    DiegoLugano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözü görmüyormuş dedikleri adam bumu?
    Gözü görmüyorsa işi nedir?
  • 09-06-2010, 00:49:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözü görmüyorsa işi nedir?

    Bilmem ne iş yapar az görüyordur topu felan görüyor olması lazım Nebiliyim yav ne iş yapar topçudur