demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu adam bizden gitti ya şimdi dünyanın en iyi stoperlerinden biri olmasın mı
Yanlış hatırlamıyorsam geçen senede kiralık olarak ordaydı gs ile aynı gruptaydı uefada ordan hatırlıyorum demek beğenmişler bonservisini de alacaklarına göre.