jxc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çalışmalar sürüyor
35
●1.485
- 08-06-2010, 15:10:43yazdığın mesajı iyi oku.Fenerbahçe ile igili haber gormekten sıkıldım demişsin.kıvırma şimdi.hem burası genel bir başlık.varsa spor kategorisi göster konumuzu oraya açalım.demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama Fenerbahçe bende yara bıraktı diyorsan başka mesele. - 08-06-2010, 15:12:50Üyeliği durduruldune kıvırıcamjxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fenerbahçe acıbadem şunu aldı bunu aldı... yazısını görmüyormusun.
fenerbahçe bende acı bıraktı doğru. 2-2 anonsundan sonra 2-1 bittiğini öğrenen takım taraftarların ve futbolcuların görüntüleri bana evlat acısı gibi koydu. - 08-06-2010, 15:13:21Üyeliği durduruldupm den anlat... hadi merak ettim nasıl gömüyon.jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2010, 15:15:12kafası çalışmayan taraftar modeli.demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
laf bulamayınca konuyu çarptır
- 08-06-2010, 15:17:02Üyeliği durduruldune çarptırcam demek istediğimi yazdım ilk cümlede diğer yazdığımda senin soruna cevaptı...jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2010, 15:26:02senin boyle bir tip olduğunu biliyordum zaten.demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.r10.net/1059483764-post155.html
laf sokmak zeka işidir,kapasite yok zorluyorsun, tabi sonra madara oluyorsun.
sen burada vakit kaybetme,o iki resimden birini seç.
son cevabımır.