yazdığın mesajı iyi oku.Fenerbahçe ile igili haber gormekten sıkıldım demişsin.kıvırma şimdi.hem burası genel bir başlık.varsa spor kategorisi göster konumuzu oraya açalım.
Ama Fenerbahçe bende yara bıraktı diyorsan başka mesele.
ne kıvırıcam
fenerbahçe acıbadem şunu aldı bunu aldı... yazısını görmüyormusun.
fenerbahçe bende acı bıraktı doğru. 2-2 anonsundan sonra 2-1 bittiğini öğrenen takım taraftarların ve futbolcuların görüntüleri bana evlat acısı gibi koydu.