demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne kıvırıcam

fenerbahçe acıbadem şunu aldı bunu aldı... yazısını görmüyormusun.
fenerbahçe bende acı bıraktı doğru. 2-2 anonsundan sonra 2-1 bittiğini öğrenen takım taraftarların ve futbolcuların görüntüleri bana evlat acısı gibi koydu.
kafası çalışmayan taraftar modeli.
laf bulamayınca konuyu çarptır