Yav demreli sen ne nasıl bir adamsın. Her Fenerbahçe konusuna gelip durduk yere tartışma yaratıyorsun. İnsanlar isterse 50 tane Fenerbahçe konusu açarlar. Forum kurallarını çiğnemediği sürece istediği şeyi yapmakta serbesttir. Sana ne yahu? Kimsin sen? Nasıl bu kadar insanların konusuna gelip sataşabiliyorsun? Nasıl terbiye aldın sen? Toplum içinde de böyleysen eyvah, herkes seni dışlar. Yaptığın şeyi bir gözden geçir yahu. Sıradan bir futbol haberinin içerisine girip "Ya niye sürekli Fenerbahçe konusu açıyorsunuz" diyorsun. Normal mi sence yaptığın? Allah'ım şu insanlara biraz mantık ver.