demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kendime süper zekayım felan dedim mi?

Neden sizce Galatasarayın,Beşiktaşın ve Trabzonsporun avrupa maçlarında Gs Bjk ts formaları giymiş seyirciler varda Fenerliler yok.İşte bu sizin gibi taraftarların yüzünden.

...