jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin boyle bir tip olduğunu biliyordum zaten.
https://www.r10.net/1059483764-post155.html
laf sokmak zeka işidir,kapasite yok zorluyorsun, tabi sonra madara oluyorsun.
sen burada vakit kaybetme,o iki resimden birini seç.
son cevabımır.
Ben kendime süper zekayım felan dedim mi?


oradaki mesajım

ulan avrupa temsilcimiz gol atmış seviniyoruz ülkemiz adına hemen olayı başka yere bağlıyorsunuz . ÖYLE OLSUN hadi twente hadi...

sonrada diyorlar avrupada kimse 3 büyükleri desteklemiyor.Sizin gibi taraftarları olduğu sürece avrupa maçlarında hep böyle olur.Sadece kendini kendinizi desteklerseniz.

Neden sizce Galatasarayın,Beşiktaşın ve Trabzonsporun avrupa maçlarında Gs Bjk ts formaları giymiş seyirciler varda Fenerliler yok.İşte bu sizin gibi taraftarların yüzünden.

...