kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-2 mi? 2-2 mi?

şaka şaka
Alakasız mesajınızdan ve terbiyesizliğinizden ötürü şikayetimi bildirdim. Silver üyesiniz ancak forumun kuralını bilmiyorsunuz. Ben 2-3 günlük üye olduğum halde okuyup öğrendim. Yazık.