Alakasız mesajınızdan ve terbiyesizliğinizden ötürü şikayetimi bildirdim. Silver üyesiniz ancak forumun kuralını bilmiyorsunuz. Ben 2-3 günlük üye olduğum halde okuyup öğrendim. Yazık.
Ahaha şakamı bu ya küfür yok hakaret yok 2-2 mi dedik
Dahada sürer bu hocam, bu arada 2-2 olmuş oley hadi timsah yürüyüşü yapalım