Sen de takımının haberini aç arkadaşım engelleyen mi var? Futbol bölümünde spor haberlerinin olması gayet normal. 93x20 adet konu var bunları yok edemezsin herhalde..

kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahaha şakamı bu ya küfür yok hakaret yok 2-2 mi dedik
karşı takım taraftarlarını rencide edecek , küfür, hakaret, ağır tahrik ve bireysel tartışmalara yönelebilecek her türlü mesajdan kaçınalım.

Unutmayınızki burası bir Taraftar forumu değil bir webmaster forumudur.

Kahvehane ağzıyla söyleyeceğiniz laflar sonucu R10 dan uzaklaştırılmanız ya da konularınızın sonlandırılmasını istemiyorsanız lütfen mesajlarda seviyemize dikkat edelim ve buna uymayanları rapor edelim.


https://www.r10.net/2534184-post1.html

_______________
Ve Rakip takım taraftarlarını rencide edebilecek saygı sınırlarını aşabilecek Holiganca mesajlar yazmayınız
Bu tür davranışlar yapan kullanıcılar r10 a zarar verdiği gibi bu tip davranışları sergileyen kullanıcılar kurallar dahilinde uzaklaştırılır.Bu tip konu ve mesajları lütfen RAPOR ediniz.

https://www.r10.net/1058350319-post1.html