Arkadaşlar Futbol hakkında konu açarken ya da mesaj yazarken hangi koşulda olursa olsun lütfen

karşı takım taraftarlarını rencide edecek , küfür, hakaret, ağır tahrik ve bireysel tartışmalara yönelebilecek her türlü mesajdan kaçınalım.

Unutmayınızki burası bir Taraftar forumu değil bir webmaster forumudur.

Kahvehane ağzıyla söyleyeceğiniz laflar sonucu R10 dan uzaklaştırılmanız ya da konularınızın sonlandırılmasını istemiyorsanız lütfen mesajlarda seviyemize dikkat edelim ve buna uymayanları rapor edelim.

Saygılar.