Ebaydan nasıl iade alabiliriz , geçen ay bir ceket almıştım hala ortada yok , tahmini teslim süresini geçti. Satıcıya mesaj attım sabırlı olun vs. gibi politik cevaplar veriyor.
Bide bu paypalda herşey değişmiş nasıl disput yapıyoruz onuda anlatırsanız çok memnun olurum.
Aydınlatacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Ebay Ücret İadesi Hakkında
15
●6.724
- 02-12-2014, 17:31:58Bu sitelerde sistem hep sizin yanınızdadır hocam . Dispute seçeneği olması lazım . Oradan ürünün teslim süresi geçtini söyleyin . Takip kodunuz yok mu ?.Paypal'da daha fazla secenegi vardı sanırım ordan dispute açabilirsiniz
Ben aliexpress'ten G2 Ekran aldım . Ekranın 1 Parmak kısmı çalışmıyor adama söyledim geri gönderin bize ulaşınca yeni cam gönderecegiz dediler .30 günde cam geliyor 30 günde ben oraya yollayacagım 30 günde o bir daha cam yollayacak 3 ay sonra yeni cam gelecek oda calıscak mı allaha emanet ? Hiç zahmet etmedim göndermiş gibi takip kodu yazdım 45 gün geçti karşı taraf onay vermedigi icin parayı bana iade ettiler
Cam şuan telefonda duruyor paramıda geri aldım kullanmada bi problemde yok acıkcası
- 02-12-2014, 17:45:49Üyeliği durdurulduturkiyede kargolar bazen daha gec gelebiliyor.. aslinda turkiyeye fazla zaman kaybetmeden geliyor da turkiyede cok oyalaniyorlar... o yuzden biraz daha bekleyin gibi cevap almissinizdir.
Gecen sene bir grup arkadas fransadan bize bir paket hazirlamislar icinde degisik degisik hediyeler vardi. 3 gunde turkiyeye geldi ve 2 hafta ankara ptt dagitim merkezinde bekletildi.. 100 kere telefonla aradiktan sonra ancak biri acti telefonu ve yok postaci sakatlandi yok araba bozuldu gibi cesitli bahaneler uydurmaya calisti. Ben bilmem, postami evde istiyorum gelip de almam dedim. tamam yarin gelecek dedi. tabiki ertesi gun gelmedi. sonra sikayetvar dan yazdim ve ertesi gun postam geldi
- 02-12-2014, 21:07:50Üyeliği durdurulduİşte üstad o dispute nasıl açacağımı soruyorum.nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2015, 21:35:21Üyeliği durdurulduBenim anladığım adamlara ürünü geri göndermediniz. Paranızı geri aldınız ve geri göndermediğiniz ürünü halen kullanıyorsunuz.nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerede kaldı helal-haram anlayışı nerede kaldı etik, nerede kaldı ticaret...
Sonra elalem der tabi Türkler şöyle Türkler böyle .... - 26-02-2015, 23:35:05Ben almadan önce satıcıya ürünü kontrol edin aksi takdirte gönderemem dedim .controlbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 lira kargo ücreti var . 35 Gün çine gitmesi 35 gün gelmesi . 70 gün . Ben 30 günde ekran bekledim etti size 100 gün . Hadi bozuk cam yolladı bir daha mı uğraşacağım 3.5 ay beklemekle ? Ben 1 adamın hatası yüzünden 3.5 ay telefonsuz kalmak zorundamıyım ? Çok fazla bilginiz yoksa yorum yapmayın . Aras kargoyla yollamıyorsunuz 2 güne gitmiyor . - 27-02-2015, 01:00:49Üyeliği durdurulduBozuk camı kullanıyorsunuz ama ? Size ürün göndermeyip, göndermiş gibi yapıp paranızı alsalar feryat figan edersiniz. Yaptığınızın kusura bakmayında bundan hiç bir farkı yok. Yurt dışından alış veriş yapıyorsanız bunları göze alıp yapmalısınız. Tamamen kendinizce bir adalet sistemi kurarak helal-haram etik vb tanımadan gasp yaparak birde burada sırıtarak yazmışsınız. Yakıştıramadım.nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2015, 01:16:03Yeni cam gelene kadar bozuk camı mecburen kullandım . Çünkü eski camımda bozuk olarak kullanabiliyordum . Ancak sökülen eski ekranı bir daha mı taktırayım ?controlbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2015, 04:42:09Üyeliği durdurulduŞahsi fikrim taktırın. Adamların malını güzel bir uslupla geri gönderin. Malın kusurlu olduğunu bilen sizsiniz onlar değil. Onların bakış açısı ile açık bir şekilde adamları kargo ile uğraştırdınız , mallarını aldınız , sahte takip numarası verip dispute attınız dolandırdınız. Bunun öbür tarafıda var. Şahsen bacak kadar çinlinin yakama yapışıp şu müslümandan alacağım var beni dolandırdı demesini istemem sizin başınıza da gelsin istemem ...nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cam şuan telefonda duruyor paramıda geri aldım kullanmada bi problemde yok acıkcası