• 28-02-2015, 16:54:48
    #10
    controlbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi fikrim taktırın. Adamların malını güzel bir uslupla geri gönderin. Malın kusurlu olduğunu bilen sizsiniz onlar değil. Onların bakış açısı ile açık bir şekilde adamları kargo ile uğraştırdınız , mallarını aldınız , sahte takip numarası verip dispute attınız dolandırdınız. Bunun öbür tarafıda var. Şahsen bacak kadar çinlinin yakama yapışıp şu müslümandan alacağım var beni dolandırdı demesini istemem sizin başınıza da gelsin istemem ...
    Hocam yanlıs anlamayında .

    Bir camı taktırmak 100 lira . 2 Kez taktırdıgım zaman 200 lira . 40 $ a ürünü söyledim etti mi size 300 lira . Burada cam takımı 240 lira . Ayrıca G2 Ekranları iç cam ile yapışık . Sökülürken iç cam bir daha kullanılmıyor maalesef .
  • 02-03-2015, 17:44:25
    #11
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlıs anlamayında .

    Bir camı taktırmak 100 lira . 2 Kez taktırdıgım zaman 200 lira . 40 $ a ürünü söyledim etti mi size 300 lira . Burada cam takımı 240 lira . Ayrıca G2 Ekranları iç cam ile yapışık . Sökülürken iç cam bir daha kullanılmıyor maalesef .
    Hırsızlık, dolandırıcılık hepsini yapmışsınız. Birde kendinizi haklı goruyorsunuz. Anladım ki insanlarin gercekten ar damari catlamis.
  • 02-03-2015, 19:50:05
    #12
    jackspow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hırsızlık, dolandırıcılık hepsini yapmışsınız. Birde kendinizi haklı goruyorsunuz. Anladım ki insanlarin gercekten ar damari catlamis.
    Hocam lafinizi bilin konusun .

    Ben urunu alirken saticiya renk belirttirken urun sorunlu cikarsa geri gondermeyecegimi belirttim . Saticisa bana urunun kontrol edilip gonderildigini soyledi ve sikinti olmayacagini belirtti . Pardon neyi dolandiricilik hirsizlik ? Ayrica saticiya urunun bozuk oldugunu ve yeni ekrani gondermesi halinde urunu benimde gondercegimi kargo suresinin hizlanmasini teklif ettim . Bana dispute suresi bitene kadar cevap vermemeyi tercih etti.
  • 02-03-2015, 22:54:34
    #13
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lafinizi bilin konusun .

    Ben urunu alirken saticiya renk belirttirken urun sorunlu cikarsa geri gondermeyecegimi belirttim . Saticisa bana urunun kontrol edilip gonderildigini soyledi ve sikinti olmayacagini belirtti . Pardon neyi dolandiricilik hirsizlik ? Ayrica saticiya urunun bozuk oldugunu ve yeni ekrani gondermesi halinde urunu benimde gondercegimi kargo suresinin hizlanmasini teklif ettim . Bana dispute suresi bitene kadar cevap vermemeyi tercih etti.
    Lafımı bilip konuşmuyorum. Göz göre göre malı gasp eden birisine en iyi halli üslubum budur. Yaptığınız hırsızlığı laf kalabalığıyla haklı çıkarmaya çalışmayın. Hırsızlık yapmışsınız ötesi kaçarı yok. Parasını vermediğiniz bir malı aldınız ve üstüne kullandığınızı da ibraz ettiniz. Sinir olduğum taraf hem dolandırıcılık yapıyorsunuz bir de zeytinyağı gibi üste çıkıyorsunuz. Ne güzel memleket be !

    Neresi hırsızlık gibi pişkin bi laf söylediğiniz için açıklayayım *********** bey.
    Aliexpressten malı alıyorsunuz. Evet. Sonra mal geliyor kısmen ayıplı geliyor. Zamanım yok diye geri yollamıyorsunuz. Üstüne full refund dispute açıyorsunuz. Paranızı alıyorsunuz ve ekranıda kullanıyorsunuz. Ayıplı ürün tamam zaten paranızı da almışsınız. Bundan sonra yapacağınız ürünü geri göndermek olmalıydı. Ama ne yaptınız KULLANDINIZ. Parasını ödemediğiniz bir malı kullandınız. Yani yine anlamayacaksınız diye söylüyorum. Sizden telefon parası alıp içinde hıyar olan kutu göndermekle aynı şey. Üstüne utanmadan burada açıklama yapıyorsun.

    ""Ben aliexpress'ten G2 Ekran aldım . Ekranın 1 Parmak kısmı çalışmıyor adama söyledim geri gönderin bize ulaşınca yeni cam gönderecegiz dediler .30 günde cam geliyor 30 günde ben oraya yollayacagım 30 günde o bir daha cam yollayacak 3 ay sonra yeni cam gelecek oda calıscak mı allaha emanet ? Hiç zahmet etmedim göndermiş gibi takip kodu yazdım 45 gün geçti karşı taraf onay vermedigi icin parayı bana iade ettiler Cam şuan telefonda duruyor paramıda geri aldım kullanmada bi problemde yok acıkcası ""
  • 02-03-2015, 23:46:41
    #14
    jackspow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafımı bilip konuşmuyorum. Göz göre göre malı gasp eden birisine en iyi halli üslubum budur. Yaptığınız hırsızlığı laf kalabalığıyla haklı çıkarmaya çalışmayın. Hırsızlık yapmışsınız ötesi kaçarı yok. Parasını vermediğiniz bir malı aldınız ve üstüne kullandığınızı da ibraz ettiniz. Sinir olduğum taraf hem dolandırıcılık yapıyorsunuz bir de zeytinyağı gibi üste çıkıyorsunuz. Ne güzel memleket be !

    Neresi hırsızlık gibi pişkin bi laf söylediğiniz için açıklayayım *********** bey.
    Aliexpressten malı alıyorsunuz. Evet. Sonra mal geliyor kısmen ayıplı geliyor. Zamanım yok diye geri yollamıyorsunuz. Üstüne full refund dispute açıyorsunuz. Paranızı alıyorsunuz ve ekranıda kullanıyorsunuz. Ayıplı ürün tamam zaten paranızı da almışsınız. Bundan sonra yapacağınız ürünü geri göndermek olmalıydı. Ama ne yaptınız KULLANDINIZ. Parasını ödemediğiniz bir malı kullandınız. Yani yine anlamayacaksınız diye söylüyorum. Sizden telefon parası alıp içinde hıyar olan kutu göndermekle aynı şey. Üstüne utanmadan burada açıklama yapıyorsun.

    ""Ben aliexpress'ten G2 Ekran aldım . Ekranın 1 Parmak kısmı çalışmıyor adama söyledim geri gönderin bize ulaşınca yeni cam gönderecegiz dediler .30 günde cam geliyor 30 günde ben oraya yollayacagım 30 günde o bir daha cam yollayacak 3 ay sonra yeni cam gelecek oda calıscak mı allaha emanet ? Hiç zahmet etmedim göndermiş gibi takip kodu yazdım 45 gün geçti karşı taraf onay vermedigi icin parayı bana iade ettiler Cam şuan telefonda duruyor paramıda geri aldım kullanmada bi problemde yok acıkcası ""
    Acaba neden satıcıya ilk söyledigim sözleri yazmıyorsunuz ? Benim zaten ilk ekranımda problemliydi. Adamın bana çalışan ekran gönderdim diyip ekranımı söktürmem nedir ? BEN ÜRÜNÜ ALIRKEN PAŞA PAŞA BU EKRAN BOZUK GELİRSE GERİ GÖNDERMEM ARKADAŞIM DEDİM . ADAMDA SORUN OLMAZ EKRAN ÇALIŞACAKTIR DEDİ. BEN EKRAN ÇALIŞMADI DEDİM ÜZERİNE DİSPUTE AÇTIM . ADAM BANA BİZE GERİ GÖNDERİP DEMİŞ ADRES VS VERMEMİŞ. ONDAN SONRADA HİÇ BİR SORUMA VE CEVABIMA'DA YANIT VERMEDİ . HADİ ÜRÜNÜ GERİ GÖNDERECEĞİM DEDİM Kİ AYNI ANDA SİZDE YOLLARSANIZ GÖNDERİRİM DEDİM . NEREYE YOLLAYACAGIM BEN ÜRÜNÜ HOCAM ? ÇİN'E GÖNDEREYİM BULUR MU YOLUNU ? .

    Zorunlu olarak o ekranı 22 gün boyunca kullandım . Başka bir satıcıdan aldığım ekran geldiği zamanda değiştirdim . Az kafa kullanın .
  • 02-03-2015, 23:59:12
    #15
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba neden satıcıya ilk söyledigim sözleri yazmıyorsunuz ? Benim zaten ilk ekranımda problemliydi. Adamın bana çalışan ekran gönderdim diyip ekranımı söktürmem nedir ? BEN ÜRÜNÜ ALIRKEN PAŞA PAŞA BU EKRAN BOZUK GELİRSE GERİ GÖNDERMEM ARKADAŞIM DEDİM . ADAMDA SORUN OLMAZ EKRAN ÇALIŞACAKTIR DEDİ. BEN EKRAN ÇALIŞMADI DEDİM ÜZERİNE DİSPUTE AÇTIM . ADAM BANA BİZE GERİ GÖNDERİP DEMİŞ ADRES VS VERMEMİŞ. ONDAN SONRADA HİÇ BİR SORUMA VE CEVABIMA'DA YANIT VERMEDİ . HADİ ÜRÜNÜ GERİ GÖNDERECEĞİM DEDİM Kİ AYNI ANDA SİZDE YOLLARSANIZ GÖNDERİRİM DEDİM . NEREYE YOLLAYACAGIM BEN ÜRÜNÜ HOCAM ? ÇİN'E GÖNDEREYİM BULUR MU YOLUNU ? .

    Zorunlu olarak o ekranı 22 gün boyunca kullandım . Başka bir satıcıdan aldığım ekran geldiği zamanda değiştirdim . Az kafa kullanın .
    Haram yemek, hırsızlık yapacaksak biz kafa kullanmıyoruz. Senin gibi bir insana her şey müstehaktır. Sakın ola dolandırıcıdan, hırsızdan dert yanma. Daha fazla cevap vermeyeceğim şöyle bir söz vardır : Arsızın yüzüne tükürmüşler yarabbi şükür demiş.
  • 03-03-2015, 00:12:16
    #16
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba neden satıcıya ilk söyledigim sözleri yazmıyorsunuz ? Benim zaten ilk ekranımda problemliydi. Adamın bana çalışan ekran gönderdim diyip ekranımı söktürmem nedir ? BEN ÜRÜNÜ ALIRKEN PAŞA PAŞA BU EKRAN BOZUK GELİRSE GERİ GÖNDERMEM ARKADAŞIM DEDİM . ADAMDA SORUN OLMAZ EKRAN ÇALIŞACAKTIR DEDİ. BEN EKRAN ÇALIŞMADI DEDİM ÜZERİNE DİSPUTE AÇTIM . ADAM BANA BİZE GERİ GÖNDERİP DEMİŞ ADRES VS VERMEMİŞ. ONDAN SONRADA HİÇ BİR SORUMA VE CEVABIMA'DA YANIT VERMEDİ . HADİ ÜRÜNÜ GERİ GÖNDERECEĞİM DEDİM Kİ AYNI ANDA SİZDE YOLLARSANIZ GÖNDERİRİM DEDİM . NEREYE YOLLAYACAGIM BEN ÜRÜNÜ HOCAM ? ÇİN'E GÖNDEREYİM BULUR MU YOLUNU ? .

    Zorunlu olarak o ekranı 22 gün boyunca kullandım . Başka bir satıcıdan aldığım ekran geldiği zamanda değiştirdim . Az kafa kullanın .
    Bir halt yemişsiniz bir de gelip burada marifet gibi anlatıyorsunuz. Gerçekten çok tuhaf insanlar var şu ülkede.