controlbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsi fikrim taktırın. Adamların malını güzel bir uslupla geri gönderin. Malın kusurlu olduğunu bilen sizsiniz onlar değil. Onların bakış açısı ile açık bir şekilde adamları kargo ile uğraştırdınız , mallarını aldınız , sahte takip numarası verip dispute attınız dolandırdınız. Bunun öbür tarafıda var. Şahsen bacak kadar çinlinin yakama yapışıp şu müslümandan alacağım var beni dolandırdı demesini istemem sizin başınıza da gelsin istemem ...
Hocam yanlıs anlamayında .

Bir camı taktırmak 100 lira . 2 Kez taktırdıgım zaman 200 lira . 40 $ a ürünü söyledim etti mi size 300 lira . Burada cam takımı 240 lira . Ayrıca G2 Ekranları iç cam ile yapışık . Sökülürken iç cam bir daha kullanılmıyor maalesef .