Hırsızlık, dolandırıcılık hepsini yapmışsınız. Birde kendinizi haklı goruyorsunuz. Anladım ki insanlarin gercekten ar damari catlamis.
Hocam lafinizi bilin konusun .
Ben urunu alirken saticiya renk belirttirken urun sorunlu cikarsa geri gondermeyecegimi belirttim . Saticisa bana urunun kontrol edilip gonderildigini soyledi ve sikinti olmayacagini belirtti . Pardon neyi dolandiricilik hirsizlik ? Ayrica saticiya urunun bozuk oldugunu ve yeni ekrani gondermesi halinde urunu benimde gondercegimi kargo suresinin hizlanmasini teklif ettim . Bana dispute suresi bitene kadar cevap vermemeyi tercih etti.