Hocam yanlıs anlamayında .
Bir camı taktırmak 100 lira . 2 Kez taktırdıgım zaman 200 lira . 40 $ a ürünü söyledim etti mi size 300 lira . Burada cam takımı 240 lira . Ayrıca G2 Ekranları iç cam ile yapışık . Sökülürken iç cam bir daha kullanılmıyor maalesef .
Hırsızlık, dolandırıcılık hepsini yapmışsınız. Birde kendinizi haklı goruyorsunuz. Anladım ki insanlarin gercekten ar damari catlamis.