nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acaba neden satıcıya ilk söyledigim sözleri yazmıyorsunuz ? Benim zaten ilk ekranımda problemliydi. Adamın bana çalışan ekran gönderdim diyip ekranımı söktürmem nedir ? BEN ÜRÜNÜ ALIRKEN PAŞA PAŞA BU EKRAN BOZUK GELİRSE GERİ GÖNDERMEM ARKADAŞIM DEDİM . ADAMDA SORUN OLMAZ EKRAN ÇALIŞACAKTIR DEDİ. BEN EKRAN ÇALIŞMADI DEDİM ÜZERİNE DİSPUTE AÇTIM . ADAM BANA BİZE GERİ GÖNDERİP DEMİŞ ADRES VS VERMEMİŞ. ONDAN SONRADA HİÇ BİR SORUMA VE CEVABIMA'DA YANIT VERMEDİ . HADİ ÜRÜNÜ GERİ GÖNDERECEĞİM DEDİM Kİ AYNI ANDA SİZDE YOLLARSANIZ GÖNDERİRİM DEDİM . NEREYE YOLLAYACAGIM BEN ÜRÜNÜ HOCAM ? ÇİN'E GÖNDEREYİM BULUR MU YOLUNU ? .

Zorunlu olarak o ekranı 22 gün boyunca kullandım . Başka bir satıcıdan aldığım ekran geldiği zamanda değiştirdim . Az kafa kullanın .
Bir halt yemişsiniz bir de gelip burada marifet gibi anlatıyorsunuz. Gerçekten çok tuhaf insanlar var şu ülkede.