Ebaydan nasıl iade alabiliriz , geçen ay bir ceket almıştım hala ortada yok , tahmini teslim süresini geçti. Satıcıya mesaj attım sabırlı olun vs. gibi politik cevaplar veriyor.

Bide bu paypalda herşey değişmiş nasıl disput yapıyoruz onuda anlatırsanız çok memnun olurum.

Aydınlatacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.