nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben almadan önce satıcıya ürünü kontrol edin aksi takdirte gönderemem dedim .

20 lira kargo ücreti var . 35 Gün çine gitmesi 35 gün gelmesi . 70 gün . Ben 30 günde ekran bekledim etti size 100 gün . Hadi bozuk cam yolladı bir daha mı uğraşacağım 3.5 ay beklemekle ? Ben 1 adamın hatası yüzünden 3.5 ay telefonsuz kalmak zorundamıyım ? Çok fazla bilginiz yoksa yorum yapmayın . Aras kargoyla yollamıyorsunuz 2 güne gitmiyor .
Bozuk camı kullanıyorsunuz ama ? Size ürün göndermeyip, göndermiş gibi yapıp paranızı alsalar feryat figan edersiniz. Yaptığınızın kusura bakmayında bundan hiç bir farkı yok. Yurt dışından alış veriş yapıyorsanız bunları göze alıp yapmalısınız. Tamamen kendinizce bir adalet sistemi kurarak helal-haram etik vb tanımadan gasp yaparak birde burada sırıtarak yazmışsınız. Yakıştıramadım.