nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni cam gelene kadar bozuk camı mecburen kullandım . Çünkü eski camımda bozuk olarak kullanabiliyordum . Ancak sökülen eski ekranı bir daha mı taktırayım ?
Şahsi fikrim taktırın. Adamların malını güzel bir uslupla geri gönderin. Malın kusurlu olduğunu bilen sizsiniz onlar değil. Onların bakış açısı ile açık bir şekilde adamları kargo ile uğraştırdınız , mallarını aldınız , sahte takip numarası verip dispute attınız dolandırdınız. Bunun öbür tarafıda var. Şahsen bacak kadar çinlinin yakama yapışıp şu müslümandan alacağım var beni dolandırdı demesini istemem sizin başınıza da gelsin istemem ...