Benim anladığım adamlara ürünü geri göndermediniz. Paranızı geri aldınız ve geri göndermediğiniz ürünü halen kullanıyorsunuz.
Nerede kaldı helal-haram anlayışı nerede kaldı etik, nerede kaldı ticaret...
Sonra elalem der tabi Türkler şöyle Türkler böyle ....
Ben almadan önce satıcıya ürünü kontrol edin aksi takdirte gönderemem dedim .
20 lira kargo ücreti var . 35 Gün çine gitmesi 35 gün gelmesi . 70 gün . Ben 30 günde ekran bekledim etti size 100 gün . Hadi bozuk cam yolladı bir daha mı uğraşacağım 3.5 ay beklemekle ? Ben 1 adamın hatası yüzünden 3.5 ay telefonsuz kalmak zorundamıyım ? Çok fazla bilginiz yoksa yorum yapmayın . Aras kargoyla yollamıyorsunuz 2 güne gitmiyor .