controlbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bozuk camı kullanıyorsunuz ama ? Size ürün göndermeyip, göndermiş gibi yapıp paranızı alsalar feryat figan edersiniz. Yaptığınızın kusura bakmayında bundan hiç bir farkı yok. Yurt dışından alış veriş yapıyorsanız bunları göze alıp yapmalısınız. Tamamen kendinizce bir adalet sistemi kurarak helal-haram etik vb tanımadan gasp yaparak birde burada sırıtarak yazmışsınız. Yakıştıramadım.
Yeni cam gelene kadar bozuk camı mecburen kullandım . Çünkü eski camımda bozuk olarak kullanabiliyordum . Ancak sökülen eski ekranı bir daha mı taktırayım ?