Bu sitelerde sistem hep sizin yanınızdadır hocam . Dispute seçeneği olması lazım . Oradan ürünün teslim süresi geçtini söyleyin . Takip kodunuz yok mu ?.Paypal'da daha fazla secenegi vardı sanırım ordan dispute açabilirsiniz
Ben aliexpress'ten G2 Ekran aldım . Ekranın 1 Parmak kısmı çalışmıyor adama söyledim geri gönderin bize ulaşınca yeni cam gönderecegiz dediler .30 günde cam geliyor 30 günde ben oraya yollayacagım 30 günde o bir daha cam yollayacak 3 ay sonra yeni cam gelecek oda calıscak mı allaha emanet ? Hiç zahmet etmedim göndermiş gibi takip kodu yazdım 45 gün geçti karşı taraf onay vermedigi icin parayı bana iade ettiler

Cam şuan telefonda duruyor paramıda geri aldım kullanmada bi problemde yok acıkcası
İşte üstad o dispute nasıl açacağımı soruyorum.