turkiyede kargolar bazen daha gec gelebiliyor.. aslinda turkiyeye fazla zaman kaybetmeden geliyor da turkiyede cok oyalaniyorlar... o yuzden biraz daha bekleyin gibi cevap almissinizdir.

Gecen sene bir grup arkadas fransadan bize bir paket hazirlamislar icinde degisik degisik hediyeler vardi. 3 gunde turkiyeye geldi ve 2 hafta ankara ptt dagitim merkezinde bekletildi.. 100 kere telefonla aradiktan sonra ancak biri acti telefonu ve yok postaci sakatlandi yok araba bozuldu gibi cesitli bahaneler uydurmaya calisti. Ben bilmem, postami evde istiyorum gelip de almam dedim. tamam yarin gelecek dedi. tabiki ertesi gun gelmedi. sonra sikayetvar dan yazdim ve ertesi gun postam geldi