Serverloft tan türkçe destek türkçe site
29
●2.279
- 24-04-2009, 15:44:10Aylardır serverloft ile çalışan birisiyim.3 Adet VPS Sunucum bulunuyor ve gayet memnunum.Şu an 2 eleman var bildiğim kadarıyla türkçe kısmına bakan.Kurulum ücretinin geleceği belliydi , ellerindeki stokları eritene kadar beklediler sadece.Sunuculara ve hizmet kalitesine bakılırsa , uzun süre çalışacak ve proje bazlı çalışacak arkadaşlar için 149€ setup ücreti çok da pahalı olmasa gerek.9 Aydır 1 defa kesinti yaşadım , onda da switch arızalandı onu değiştirdiler.İşlerini iyi yapan bir firma.TR'ye bayiilik konusunda şu an düşünceleri yok.
- 24-04-2009, 17:15:31Eposta Aktivasyonu GerekmekteGüzel bir düsünce kaliteli bir firma ama hersey kendi kazanclari icin Türkce destek demek müsteri demekgmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Katiliyorum size.SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-04-2009, 17:53:40Üyeliği durduruldubunun adı sömürgecilikmi oluyor sizce.?SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2009, 19:59:16Türkiye'yi Avrupa ülkesi olarak gördüklerine tüm Avrupa halkları kıçıyla güler. Türkiye olsa olsa bir sömürge olurdu onlar için.gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca biz Avrupa ülkesi falan değiliz. Olsa olsa uygar bir Asya ülkesi olabiliriz. Güney Kore ya da Japonya gibi. - 24-04-2009, 20:07:20Bunu ben egoist bir dc sahibine söylemek istediğimde beni bencillikle suçlamıştı.GeCe_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turk.net i satın almak için 5 mio dolar ödeyenler hat fiyatlarını ucuzlatmaya yönelik altyapı yatırımı yapmıyor ne yazık ki.
Sosyolojideki "Aristokrat zenginler ile burjuva zenginler arasındaki fark", kapitalizmdeki "bizim zengin tüccarlarla avrupanın zengin tüccarları arasında farka" benziyor.
Bazen Türkiye bi köprü ülke olmasaydı da şöyle suriye ya da yunanistan gibi köşe bir ülke olsaydı da, ucubeliklerimizden kurtulabilseydik. Gelecek civ4'te öyle bir harita yapacağım
- 24-04-2009, 20:07:23Üyeliği durdurulduAvrupa ülkesi durumunu geçin benim demek istediğim bu pazara girdiklerinde bizlerimi sömürcekler yoksa hizmet mi verecekler bunu soruyorum ben size. Sonuçta adamlar bir ürün / verdikleri hizmet karşılığında ücret alacaklar direk gelip milletin parasını veya başka şeyleri kendilerine çekmiyecekler. Sömürgecilik yanlış tabir olur bence. Sömürmekten ziyada buradaki potansiyeli adamlar değerlendirmek istiyor. Dünyanın 4 bir yanındaki datacenterlarına bakarsanız hep türkleri görürsünüz hatta amerikalılardan sonra dünyada en çok hosting işi ile uğraşan bence yine biziz.SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2009, 20:11:20Sen dünyanın 4 bir yanındaki dc'lere bak. Ben ise sana tecrübelerimi anlatmaya devam edeyim.gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kenya üzerinde uçarken binlerce dönüm aloe-vera ekilmiş arazi görünüyor.
Sömürmekten ziyade adamlar Kenya'daki potansiyeli iyi değerlendiriyorlar evet.
Ama, adamlar = Amerikalı - 24-04-2009, 22:20:20Üyeliği durduruldudiscovery'mi takip ediyosunSayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yoksa orada sunucu teslimatımı yaptın
