• 24-04-2009, 15:44:10
    #19
    Aylardır serverloft ile çalışan birisiyim.3 Adet VPS Sunucum bulunuyor ve gayet memnunum.Şu an 2 eleman var bildiğim kadarıyla türkçe kısmına bakan.Kurulum ücretinin geleceği belliydi , ellerindeki stokları eritene kadar beklediler sadece.Sunuculara ve hizmet kalitesine bakılırsa , uzun süre çalışacak ve proje bazlı çalışacak arkadaşlar için 149€ setup ücreti çok da pahalı olmasa gerek.9 Aydır 1 defa kesinti yaşadım , onda da switch arızalandı onu değiştirdiler.İşlerini iyi yapan bir firma.TR'ye bayiilik konusunda şu an düşünceleri yok.
  • 24-04-2009, 17:15:31
    #20
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni sevindiren türkiye yi avrupa ülkesi olarak görmeleri ve bu yönde çaba sarf etmeleri. Bir çok ülkenin dil desteğinden önce türkçe yi düşünüp uygulamışlar sanırım buradaki potansiyeli değerlendirmek istiyorlar. Bir çok amerika vs firmsı var ve hiç birinde ben henüz türkçe desteği bırakın türkçe dil seçeneğini bile görmedim. 1 ay gibi bir süre çalışmıştık alt yapıları gerçekten çok güzel
    Güzel bir düsünce kaliteli bir firma ama hersey kendi kazanclari icin Türkce destek demek müsteri demek

    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'yi sömürülecek bir ülke olarak görüyor olmasınlar?
    örnek: .tk tescilini yapan firma hollandalı. ama türklüğü kullanıp .tr ye alternatif olmaya çalışıyor.
    Katiliyorum size.
  • 24-04-2009, 17:36:36
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sömürmek değilde kaliteli hizmet desek bence daha doğru olur. Sonuçta adamlarda ticaret yapıyorlar.
    Keşke ülkemizdede koşullar oluşsada bizde aynı donanımı, aynı trafiği Türk firmalarından alsak.
  • 24-04-2009, 17:53:40
    #22
    Üyeliği durduruldu
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'yi sömürülecek bir ülke olarak görüyor olmasınlar?

    örnek: .tk tescilini yapan firma hollandalı. ama türklüğü kullanıp .tr ye alternatif olmaya çalışıyor.
    bunun adı sömürgecilikmi oluyor sizce.?
  • 24-04-2009, 19:59:16
    #23
    gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun adı sömürgecilikmi oluyor sizce.?
    Türkiye'yi Avrupa ülkesi olarak gördüklerine tüm Avrupa halkları kıçıyla güler. Türkiye olsa olsa bir sömürge olurdu onlar için.

    Ayrıca biz Avrupa ülkesi falan değiliz. Olsa olsa uygar bir Asya ülkesi olabiliriz. Güney Kore ya da Japonya gibi.
  • 24-04-2009, 20:07:20
    #24
    GeCe_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sömürmek değilde kaliteli hizmet desek bence daha doğru olur. Sonuçta adamlarda ticaret yapıyorlar.
    Keşke ülkemizdede koşullar oluşsada bizde aynı donanımı, aynı trafiği Türk firmalarından alsak.
    Bunu ben egoist bir dc sahibine söylemek istediğimde beni bencillikle suçlamıştı.

    Turk.net i satın almak için 5 mio dolar ödeyenler hat fiyatlarını ucuzlatmaya yönelik altyapı yatırımı yapmıyor ne yazık ki.

    Sosyolojideki "Aristokrat zenginler ile burjuva zenginler arasındaki fark", kapitalizmdeki "bizim zengin tüccarlarla avrupanın zengin tüccarları arasında farka" benziyor.

    Bazen Türkiye bi köprü ülke olmasaydı da şöyle suriye ya da yunanistan gibi köşe bir ülke olsaydı da, ucubeliklerimizden kurtulabilseydik. Gelecek civ4'te öyle bir harita yapacağım
  • 24-04-2009, 20:07:23
    #25
    Üyeliği durduruldu
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'yi Avrupa ülkesi olarak gördüklerine tüm Avrupa halkları kıçıyla güler. Türkiye olsa olsa bir sömürge olurdu onlar için.

    Ayrıca biz Avrupa ülkesi falan değiliz. Olsa olsa uygar bir Asya ülkesi olabiliriz. Güney Kore ya da Japonya gibi.
    Avrupa ülkesi durumunu geçin benim demek istediğim bu pazara girdiklerinde bizlerimi sömürcekler yoksa hizmet mi verecekler bunu soruyorum ben size. Sonuçta adamlar bir ürün / verdikleri hizmet karşılığında ücret alacaklar direk gelip milletin parasını veya başka şeyleri kendilerine çekmiyecekler. Sömürgecilik yanlış tabir olur bence. Sömürmekten ziyada buradaki potansiyeli adamlar değerlendirmek istiyor. Dünyanın 4 bir yanındaki datacenterlarına bakarsanız hep türkleri görürsünüz hatta amerikalılardan sonra dünyada en çok hosting işi ile uğraşan bence yine biziz.
  • 24-04-2009, 20:11:20
    #26
    gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupa ülkesi durumunu geçin benim demek istediğim bu pazara girdiklerinde bizlerimi sömürcekler yoksa hizmet mi verecekler bunu soruyorum ben size. Sonuçta adamlar bir ürün / verdikleri hizmet karşılığında ücret alacaklar direk gelip milletin parasını veya başka şeyleri kendilerine çekmiyecekler. Sömürgecilik yanlış tabir olur bence. Sömürmekten ziyada buradaki potansiyeli adamlar değerlendirmek istiyor. Dünyanın 4 bir yanındaki datacenterlarına bakarsanız hep türkleri görürsünüz hatta amerikalılardan sonra dünyada en çok hosting işi ile uğraşan bence yine biziz.
    Sen dünyanın 4 bir yanındaki dc'lere bak. Ben ise sana tecrübelerimi anlatmaya devam edeyim.

    Kenya üzerinde uçarken binlerce dönüm aloe-vera ekilmiş arazi görünüyor.

    Sömürmekten ziyade adamlar Kenya'daki potansiyeli iyi değerlendiriyorlar evet.

    Ama, adamlar = Amerikalı
  • 24-04-2009, 22:20:20
    #27
    Üyeliği durduruldu
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen dünyanın 4 bir yanındaki dc'lere bak. Ben ise sana tecrübelerimi anlatmaya devam edeyim.
    Kenya üzerinde uçarken binlerce dönüm aloe-vera ekilmiş arazi görünüyor.
    Sömürmekten ziyade adamlar Kenya'daki potansiyeli iyi değerlendiriyorlar evet.
    Ama, adamlar = Amerikalı
    discovery'mi takip ediyosun yoksa orada sunucu teslimatımı yaptın