GeCe_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sömürmek değilde kaliteli hizmet desek bence daha doğru olur. Sonuçta adamlarda ticaret yapıyorlar.
Keşke ülkemizdede koşullar oluşsada bizde aynı donanımı, aynı trafiği Türk firmalarından alsak.
Bunu ben egoist bir dc sahibine söylemek istediğimde beni bencillikle suçlamıştı.

Turk.net i satın almak için 5 mio dolar ödeyenler hat fiyatlarını ucuzlatmaya yönelik altyapı yatırımı yapmıyor ne yazık ki.

Sosyolojideki "Aristokrat zenginler ile burjuva zenginler arasındaki fark", kapitalizmdeki "bizim zengin tüccarlarla avrupanın zengin tüccarları arasında farka" benziyor.

Bazen Türkiye bi köprü ülke olmasaydı da şöyle suriye ya da yunanistan gibi köşe bir ülke olsaydı da, ucubeliklerimizden kurtulabilseydik. Gelecek civ4'te öyle bir harita yapacağım