Aylardır serverloft ile çalışan birisiyim.3 Adet VPS Sunucum bulunuyor ve gayet memnunum.Şu an 2 eleman var bildiğim kadarıyla türkçe kısmına bakan.Kurulum ücretinin geleceği belliydi , ellerindeki stokları eritene kadar beklediler sadece.Sunuculara ve hizmet kalitesine bakılırsa , uzun süre çalışacak ve proje bazlı çalışacak arkadaşlar için 149€ setup ücreti çok da pahalı olmasa gerek.9 Aydır 1 defa kesinti yaşadım , onda da switch arızalandı onu değiştirdiler.İşlerini iyi yapan bir firma.TR'ye bayiilik konusunda şu an düşünceleri yok.