• 23-04-2009, 22:54:11
    #10
    Backlink Hizmetleri
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalgamı geçiyor bunlar 150 dolar kurulum ücreti alıyorlar sunuculardan Ne yapıyorlar bunlar bizim için sıfırdan linux çekirdeğimi hazırlıyorlar yuh.

    evet kurulum ücretleri gerçekten abartılmış ama sunucu donanımlarina bakarsak aylık ücreti pek pahallı sayılmaz diğer verimerkezlerine göre
  • 23-04-2009, 23:00:29
    #11
    hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet kurulum ücretleri gerçekten abartılmış ama sunucu donanımlarina bakarsak aylık ücreti pek pahallı sayılmaz diğer verimerkezlerine göre
    kampanya yapıyorlar sık sık...kurulum ücreti olmuyor,2-3 hafta önce vardı...
  • 24-04-2009, 02:05:59
    #12
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teessüf ederim İlham Bey, destek ekibinden önce ben de söylemiştim bunu size. Çok kırıldım.
    ServerLoft gerçekten çok profesyonelce bir adım atmış, başka veri merkezlerinin yapmadığı bir çalışma yapmış. Bu da Türkiye'deki potansiyeli sözde değil özde önemsediklerini gösteren ciddi bir adım bence.

    ewet doğru ilk haberi sizden almıştım kerem bey hakkınızı helal edin. benim asıl konuşmalarım aslında hem bunu doğrulamak hemde neden türkiye neden böyle bişiye ihtiyaç duydular onu öğrenmek için biraz sohbet ettik.

    kurulum ücreti konusunda da ben şanslıydım alırken kampanya vardı ücret ödemedim. dün çok sıkıştırdım bu kurulum ücreti muhabbeti için ama yemediler aşırı kurumsallar.

    Türkiye partnerlik konusunda ise şu an için öyle bir durumun olmadığını söylediler.
  • 24-04-2009, 02:21:12
    #13
    Merhaba,

    Bayadır sirelerinde Türkçe dil desteği mevcut, fakat destek ekibi ile hiç iletişime geçmedik. Güzel hizmet, kaliteli firma,

    Saygılar.
  • 24-04-2009, 13:14:48
    #14
    Üyeliği durduruldu
    beni sevindiren türkiye yi avrupa ülkesi olarak görmeleri ve bu yönde çaba sarf etmeleri. Bir çok ülkenin dil desteğinden önce türkçe yi düşünüp uygulamışlar sanırım buradaki potansiyeli değerlendirmek istiyorlar. Bir çok amerika vs firmsı var ve hiç birinde ben henüz türkçe desteği bırakın türkçe dil seçeneğini bile görmedim. 1 ay gibi bir süre çalışmıştık alt yapıları gerçekten çok güzel
  • 24-04-2009, 13:25:56
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Kendilerine bu konuyu sormuştuk 1 tane Türk destek elemanları olduğunu, Türkçe destek konusunda bu kişinin yardımcı olduğunu söylemişlerdi. Çok yoğun olduğundan da bahsetmişlerdi..
  • 24-04-2009, 14:03:34
    #16
    Destek konusunda Grikarenin dediği gibi 1 tek türk elemanları olduğundan çok fazla yoğunluk olduğunu bizede sölemişlerdi. Yani Türkçe'nize güvenip almayın diyebilirim. En azından alternatif bir dil ( ingilizce / almanca ) olanlar tercih etsin.
  • 24-04-2009, 14:54:35
    #17
    gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni sevindiren türkiye yi avrupa ülkesi olarak görmeleri ve bu yönde çaba sarf etmeleri. Bir çok ülkenin dil desteğinden önce türkçe yi düşünüp uygulamışlar sanırım buradaki potansiyeli değerlendirmek istiyorlar. Bir çok amerika vs firmsı var ve hiç birinde ben henüz türkçe desteği bırakın türkçe dil seçeneğini bile görmedim. 1 ay gibi bir süre çalışmıştık alt yapıları gerçekten çok güzel
    Türkiye'yi sömürülecek bir ülke olarak görüyor olmasınlar?

    örnek: .tk tescilini yapan firma hollandalı. ama türklüğü kullanıp .tr ye alternatif olmaya çalışıyor.
  • 24-04-2009, 15:26:30
    #18
    Üyeliği durduruldu
    İyi olmuş bence :S