beni sevindiren türkiye yi avrupa ülkesi olarak görmeleri ve bu yönde çaba sarf etmeleri. Bir çok ülkenin dil desteğinden önce türkçe yi düşünüp uygulamışlar sanırım buradaki potansiyeli değerlendirmek istiyorlar. Bir çok amerika vs firmsı var ve hiç birinde ben henüz türkçe desteği bırakın türkçe dil seçeneğini bile görmedim. 1 ay gibi bir süre çalışmıştık alt yapıları gerçekten çok güzel