Çok teessüf ederim İlham Bey, destek ekibinden önce ben de söylemiştim bunu size. Çok kırıldım.

ServerLoft gerçekten çok profesyonelce bir adım atmış, başka veri merkezlerinin yapmadığı bir çalışma yapmış. Bu da Türkiye'deki potansiyeli sözde değil özde önemsediklerini gösteren ciddi bir adım bence.
ewet doğru ilk haberi sizden almıştım kerem bey

hakkınızı helal edin. benim asıl konuşmalarım aslında hem bunu doğrulamak hemde neden türkiye neden böyle bişiye ihtiyaç duydular onu öğrenmek için biraz sohbet ettik.
kurulum ücreti konusunda da ben şanslıydım alırken kampanya vardı ücret ödemedim. dün çok sıkıştırdım bu kurulum ücreti muhabbeti için ama yemediler

aşırı kurumsallar.
Türkiye partnerlik konusunda ise şu an için öyle bir durumun olmadığını söylediler.